Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DRØMME JOB TILBYDES....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

NoseDK søger selvstændig personer der kan sælge vores koncept til andre virkesomheder...unik afregninger samt unik salgs løsninger.

Kort sagt Nye varebiler udlejes fra kun kr 15,- incl. chauffør Vores slogan: Vi Flytter Dig Fra Hjemmet- Indkøbscentre- Og alle andre steder...

Service udføres mellem 08.00-21.00 

Spar Tid Og Penge Ring Og Høre Nærmere.... 

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:34
MåSkE dU VILLE LYDE MERE SERIØS hvis du ikke skrev overskriften med stort. Og hvert andet ord i brødteksten med stort begyndelsesbogstav. Og retter dine stavefejl inden du poster. Blot en tanke. - Søren
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:41

Rolig mulle, manden har skrevet det under "testeren" det kan da være han skulle teste om der var nogle mogentossede aminoer.

Jimmy

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:31

Bare fordi man staver forkert eller skriver noget med stort er man da ikke useriøs... Confused

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:12

Jeg modtager dine kommentar med et smil. men ønsker noget mere seriøst end at man bekymre sig om stave fejl....

Du kunne måske rette mine stavefejl???

Mvh NoseDK

Tilmeldt 29. Jan 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:53
NoseDK:

Jeg modtager dine kommentar med et smil. men ønsker noget mere seriøst end at man bekymre sig om stave fejl....

Du kunne måske rette mine stavefejl???

Mvh NoseDK

Ja, det vil jeg gerne. Du kan sende dit skriftlige materiale til mig på info@pionersoft.dk, så går jeg det igennem for dig. - Søren
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)