Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville du investere 100.000kr ?

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Nej nej det var slet ikke for at være efter dig. Den dag der er èn der kan forudsige alt om aktiemarkedet og verdenssamfundets udvikling generelt, vil jeg gerne købe af ham :)

Så det var blot for at få noget mere uddybende om emner jeg ikke ved så meget om, at jeg spurgte.

Jeg mindes ikke at have skrevet at alternativ energi ikke har en fremtid ? Mere om det lige bliver vindenergi

Angående DSV huskede jeg forkert, det var 50 milliarder de forventede i omsætning for 2008 som nu er nedjusteret til 38.5

Det ene tal (50mililiarder)kan ses her : http://jp.dk/jptv/cheferne/article1411153.ece

Det andet her :

http://www.dsv.com/irj/servlet/prt/portal/prtroot/ExternalWebGui.IntegratedInternet?content=/documents/DSV_DFDS%20Transport/Integrated%20Internet/External%20Web%20Site%20Repository/DK/DK#

Jeg kan åbenbart ikke indsætte links :(

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 18:30

Helt i orden

DSV hører til de mere konservative virksomheder, som hellere vil lægge konservative tal på bordet ved et regnskab, for så senere at opjustere, i stedet for at blive nødt til at nedjustere senere. Aktiekursens værdi er mere end halveret siden de 50 milliarder blev fremlagt, så derfor syntes jeg stadig aktien er et godt køb. Hvis du køber til kurs 50, som den cirka ligger i ligenu, så tror jeg ikke at det kan gå helt galt. Den nuværende aktiekurs har måske endda haft fordel af de faldende oliepriser. Omvendt kan det senere blive et problem med stigende priser. Dette mener jeg dog ikke, at man skal lægge så meget i, da de øgede udgifter i en vis grad bliver "tørret" af på kunderne..

Med venlig hilsen

Jakob Torrild Hansen

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 18:48

DJB:

Rent hypotetisk.

Hvis du havde 100.000 surt tjente kroner stående på en konto, hvordan ville du så investere dem for at få det højst mulige afkast over en relativt kortsigtet periode på 2-3 år?

Tjah. Først og fremmest så har jeg en mission i livet om at tjene 1 million, men 100k ville da ikke være så ringe Big Smile

Men ellers så havde jeg nok investeret dem i;

• Solcenter.
  • En øde ø i Sverige som jeg ville lave til ferie resort.
  • Eller sætte dem i banken for at yngle Big Smile

Fortsat god weekend

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)