Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af startzone.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

En helt ny startside på nettet. Jeg har gået efter at lave en smart, "intelligent", overskuelig og forholdsvis elegant startside, der ikke bombaderer brugeren med for mange informationer.

Jeg har tilføjet kommando-søgning, som jeg faktisk selv havde brug for. Håber da også i får brug for det. Det går i sin enkelthed bare ud på at du ved brug af en forkortelse kan søge direkte på andre tjenesters søgemaskiner. Søg eksempelvis på

amino import fra kina

og startzone.dk vil direkte koble din søgning på amino.dk. Der er mange flere kommandoer, og der vil løbende komme mange flere. Kom med jeres vudering, og evt. nogle søgekommandoer i selv kunne få brug for.

-------------

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 02:28

Fin side, og god funktionalitet. Jeg undre dog mig lidt over du bruger det der kæmpe billede, som ikke rigtig relaterer til siden? Den der snegl eller blomst eller noget. Spildplads. Syntes du skulle fjerne den, eller erstat den af et mindre billede, som har relevans til siden.

Men ellers er det meget fint :)

Mvh

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 22. Oct 05
Skrevet kl. 03:34

Det "område" var egentlig ment som et artistisk showcase, hvor der løbende vil dukke nyt og smukt grafik op, lavet af anonyme eller mindre kendte brugere på nettet. Jeg er ikke så meget for at give det område op, da jeg selv gerne vil se noget flot grafik engang i mellem.

Måske skal det gøres mere tydeligt hvad hensigten er med det område?

-------------

Tilmeldt 22. Oct 05
Skrevet kl. 12:53

Er der ikke flere kommentar eller forslag til forbedringer?

Glemte at tilføje linket til hjemmesiden, så her kommer den:

http://www.startzone.dk

-------------

Fra Horsens
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:30

Synes det ser godt ud :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)