Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af website

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dejligt at folk støtter op om, at få svindlere ned med nakken. Men er det ikke lidt storm i et glas vand?

Der er tilsyneladende ikke andre der på nettet beskriver at de er blevet snydt og manden gør intet for at skjule sin identitet?
For mig at se, er der tale om en person der har begået en fejl, og iøvrigt er lidt for svær at få fat på.
Det er p*sse irriterende og burde ikke ske, men alligevel....

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:26

Så fordi andre ikke er blevet snydt, så skal man selv finde sig i at blive snydt?

Der er gået over 2måneder, og hvis man ikke er til at få fat på i SÅ lang tid, ja så burde man slet ikke drive en webshop. Og i og med at topicstarter har lavet en ny bruger, hvor han får svar med det samme, ja så kan det jo kun være en ting, og det er snyd?

Jo mere man finder sig i som forbruger i dag, ja jo mere strammer virksomhederne den.

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 13:28

Mailede med dem i starten da jeg undrede mig over at de ikke havde et betalingssystem på deres site.

Lyder det ikke temmeligt mærkeligt det svar jeg får her? 

Se her:

Jeg skrev:

Hvorfor får du ikke en betalingsordning på dit site?

Er bange for at du mister MANGE kunder grundet dette.

Svaret:

Tak for din henvendelse ... og ja, du har helt ret, det koster mange tabte kunder at vores betalingsordninger ikke kører som de bør.

En kort forklaring :

Vi har mulighed for at modtage betaling både via Dankort, Visakort og en hel del andre kort .... MEN ... butiks-softwaren kan ikke lægge den korrekte fragt på ordren og derfor kan der ikke betales umiddelbart.

Vi har haft flere til at kigge på scriptet, uden andet resultat end at de skulle have deres betaling for at fortælle os det vi godt vidste i forvejen, nemlig at scriptet burde gøre som vi vil have det til, men at det af en aller anden grund ikke gør det ... og at de iøvrigt ikke kan gøre noget ved det, eftersom alt er iorden, teknisk ... men jo altså ikke praktisk.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 15:33

Mikkel deMib Svendsen:

3) Kør ud og held hundelort i deres brevkasse - så har du da fået lidt fornøjelse for pengene :)

*lol* - du er sgu for cool Mikkel

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:38

Hej,

Jeg er den omtalte Lars Hansen. Og allerhelvedes forbavset over dette indlæg, som jeg fandt ved en søgning på noget helt andet.

Jeg kan forstå på indlægget at Michael har bestilt og betalt for en ordre i den web-shop jeg står som ejer af, men ikke driver selv ... en bestilling han tilsyneladende ikke har modtaget. Det må jeg nødvendigvis beklage.

Jeg har haft en frivillig hjælper, en daværende kammerat faktisk, som tilsyneladende har snydt både kunder og mig. Jeg har nu en anden til at hjælpe mig, da jeg ikke har tid til at passe UltraBilligt.dk. Beklageligvis var det ikke kun kundernes og mine penge han tog med sig ... stort set al korrespondance fra en syv-måneders periode er også væk, ligesom system-data osv.

Image-skaden er en realitet ... det kan jeg ikke gøre noget ved, udover at jeg kan prøve at rette op på de fejl ( mange ) der er blevet begået i den nævnte periode. Så, Michael ... er det for meget forlangt at bede dig om at sende den korrespondance du havde med min daværende hjælper til min private mail-adresse : larshansen@chrilarhan.dk

Lad mig understrege at :

- UltraBilligt.dk har ALDRIG haft en dankort-løsning ( udover at man kan betale med sit Dankort via eWire )

- der ikke er tale om noget/nogen "scam" !!!

- meningen med UltraBilligt.dk ikke på noget tidspunkt har været at snyde nogen .... tværtimod.

- jeg er utrolig ked af at Michael ( og andre ? ) ikke har fået det de har bestilt og betalt for.

- jeg vil bruge al til rådighed værende tid til at få rettet disse fejl.

- UltraBilligt.dk nu passes af en pålidelig og dygtig mand ( Kim Flindt ), som også vil gøre hvad han kan for at rette op på konsekvenserne af min tidligere hjælpers handlinger.

Til dig Michael vil jeg sige .... jeg er meget ked af dette indlæg, som hænger mig ud som een der bevidst svindler folk. Der er sket fejl, på grund af mit dårlige valg af hjælper, men derfra og til at svine mig til på den måde ... der er MEGET langt.

Men som sagt ... image-skaden er sket. Det eneste jeg kan gøre er at få rettet op på de fejl der kan rettes op på.

Michael, vil du, trods din forståelige vrede, hjælpe mig videre ved at sende den nævnte korrespondance og meddele mig om du kender til andre i samme situation som dig ( jeg har indtil nu gennemgået ALLE emails fra den sidste måneds tid, uden at finde nogen uregelmæssigheder ... ikke engang en lillebitte klage )

Hilsen

Lars Hansen

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 01:55

Kære Lars Hansen
Jeg syntes faktisk IKKE du bliver svinet til i denne tråd, Du skriver at du via anden søgning er blevet opmærksom på problemet her , hvad med poliianmeldelsen ? og har du så politianmeldt din kammerat ? Det ville jo evt være interessat for trådstarter.

Din kammerat , har altså sørget for at DU ikke kunne kontaktes på nogen måder ?

Jeg har lige været en ligende sag igennem med en som heller ikke kunne kontaktes efter at mine penge var overført til ham, der var det også politianmeldelsen der fik ham ud af busken.(og en hel del omtale på nettet)
Det er jo da meget naturligt at man "efterlyser" folk på nettet for at få en reaktion, og den kommer ofte.(ikke Klaus Gejl)

Men alt i alt lyder det jo til at trådstarter får sine penge tilbage (eller sine varer), kunne være rart at høre om det lykkedes ??

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 02:03

Jeg syntes heller ikke du er blevet svinet til.

Jeg syntes det er flot af dig at du forklare din situation, da det for nogen(mange) være svært at stå frem. Men de fleste på amino er heldigvis så voksne at de ikke dømmer før de har fået begge sider af historien og det syntes jeg den her sag er et godt eksempel på.

Jeg håber i har fundet ud af det og jeg syntes bestemt ikke du eller din sides image har fået det dårligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:12

Min mening, lyder måske hård, men det er dit firma og din side, som kunde kan man ikke rigtig tage hensyn til om det var en ansat der et svin. Går jeg ned i FONA og får en dårlig behandling er det butikkens fejl da de har valgt at ansætte ham. Forklaringer er meget gode, men kunderne er i bund og grund lidt ligeglade med dem. Men du kan redde meget ved at give en god service/undskyldning.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 02:22

så hvis service medarbejderen fra tdc i telefonen ikke kan gøre for at din telefon ikke virker er det han/hendes skyld? Man har en tendens til at fyre alt sit "lort" af på den første man møder men man glemmer tit at det nok ikke er personens skyld eller intention at give dig en dårlig service, men at personen nok ikke har mulighed for andet. ingen regl uden undtagelse godt nok... :)

Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:51

Jeg ved at erfaring at det er sikkert at handle med www.ultrabilligt.dk da de varer jeg har bestilt er kommet frem, det er da klart nok at nogle er blevet sure over at en person i hans firma har snydt både jer og ham MEN det er ikke til at vide sig sikker på at bare fordi personen har en ren straffeattest at person er ærlig hvilkent ses gang på gang online.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)