Jeg kender ikke AN-hosting, men der er som altid masser af læsestof efter en søgning på http://www.webhostingtalk.com - det er vist lidt en blanding af positive og negative holdninger så vidt jeg lige hurtigt kan skimme.
Ellers er det eneste danske "almindelige" webhotel jeg kender der pt. tilbyder så meget plads Surftown, men de har bestemt også haft deres problemer med sløv databasetilgang, og opfylder ikke kravet om at databaseserver og webserver skal være samme maskine. Mine erfaringer med Surftown er dog et par år gamle, ved ikke hvordan database-serverne kører i dag.
Nilsson-IT.dk tilbyder også jævnligt op til 50 GB diskplads i de løsninger han har, det skifter dog lidt sammen med vejret :)
Dog ved jeg ikke hvad betingelserne for nogen af disse siger om at bruge pladsen til Backup.
Alternativerne er - som i selv har haft gang i - at kigge på løsninger i USA eller Tyskland, eller som det foreslås her i tråden at få en virtuel server der dog typisk vil være lidt dyrere. Firebee.dk har en løsning med 36 GB diskplads til 199 kr. - ulempen er at du er begrænset til 10GB trafik/mnd. og jeg ved ikke hvor meget setup af server man selv skal stå for.
I jeres sted ville jeg nok overveje at adskille web- og backupdelen, evt. beholde Servage til backup eller måske kigge på Keepit.com og så oprette et separat webhotel til hjemmesiderne - her har jeg i lavprisklassen gode erfaringer med Webhosting.dk, Firebee.dk og Schultzconsult.dk både hvad angår support, oppe- og svartider.
Held og lykke med projektet