Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web / Applikationsudvikling tilbydes

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er datamatiker studerende på 5. og sidste semester, og mangler nu lidt freelance opgaver til at supplere SU'en lidt den næste tid.

På skolen er jeg indtil videre uddannet i C#.NET og ASP.NET udvikling og jeg er selv godt med i disse sprog.

Ved siden af skolen har jeg i ca. 1 år haft job som PHP5 og C# .NET CF udvikler i, men er for nyligt blevet opsagt pga. manglende opgaver.

Jeg har arbejdet med xHTML og CSS på fritidsbasis i ca. 8 år og PHP i ca. 5 år.

Jeg har efterhånden arbejdet en del med CMS systemet XOOPS til websites, som er baseret på PHP og MySQL.

I uge 29 og 30 er jeg på ferie, men jeg tømmer min mailboks så hurtigt jeg kan efter jeg er vendt hjem og tjekker selfølgelig denne tråd :)

Ligger i inde med et website eller måske en simpel applikation der skal udvikles så skriv gerne i denne tråd eller kontakt mig på:

ole [at] vivaa.dk

Mangler i et website med noget rigtigt fedt grafisk har jeg også kontakt til en designer, der er villig til at gå med i udviklingen. Vi er i øjeblikket ved at få flækket et website sammen, hvor vi tilbyder vores freelance hjælp både sammen og hver for sig. Jeg skriver URL til sitet ind her, så snart vi har det klar.

Prisen aftales efter opgave.

mvh

Hans Ole Andersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)