Hej Vi skal sponsorer et cykel/adventure race hold og skal bruge truk på flere forskellige ting. Vi har fået lavet noget før til firmaet, men det hold kun en halv sæson og det ser sku ikke lige frem prof ud at have et firma navn i laser. Vi skal både bruge broderi (en form for mærker til at sy på og noget direkte på tøjet) plus tryk på goretex og andet tøj som bliver brugt hele tiden så det skal kunne holde.
jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig. |
Hej Kenneth
Valget af løsning afhænger af om tøjet allerede er leveret og I blot skal have sponsor-logoer på eller om tøjet skal laves helt fra start.
Der er to løsninger. Den ultimative hvor I tager fat i en af tøjproducenterne og får lavet et producent-produceret sæt cykeltøj, hvor logoer fra alle sponsorerne er vævet med i stoffet. Det giver klart det bedste resultat og holder vask efter vask. Udfordringen er her at løsningen i lille mængde-antal kan være lidt kostbart og produktionstiden kan være lang (ofte 2-3 måneder). Men skal det være til seriøst brug så vil jeg klart anbefale den løsning.
Alternativet er at få tryk sponsorlogoer på allerede produceret tøj. Den løsning valgte vi til vores cykelhold sidste år. Det er noget billigere og produktionstiden er ned til et par uger. Problemet er at bukserne "arbejder" meget når du cykler og kombineret med ofte vask, gør det at sponsor-logo'er hurtigt slides af på buksen. På trøjerne har logoerne holdt helt fint.
Vi benyttede os af Tiga - se www.tiga.dk - de er super kompetente og er leverandører af Danmarks bedste cykeltøj. De har adgang til designere osv.
Af andre muligheder er der også Giordana - www.giordana.dk - Før jeg præcist kender dit behov / ønsker har jeg dog svært ved at give dig præcist input til, hvad den bedste løsning er for jeres vedkommende.
Nicolai