Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KICK-OFF - for ambitiøse iværksættere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 28. august afholder Væksthuset Region Midtjylland KICK-OFF for ambitiøse iværksættere.

Seminaret finder sted i Aarhus fra kl. 16-21.

KICK-OFF er et arrangement for dig, der vil inspireres, motiveres og dygtiggøres. KICK-OFF er også for dig, der har behov for gode råd og professionel sparring

Læs mere på:

http://ad.dk.doubleclick.net/clk;205629921;28296567;u?http://www.startvaekst.dk/kick-off

Der vil være mulighed for networking i forbindelse med seminaret. En oplagt mulighed for Amino'er at mødes.

Du kan høre:

• Trine Gregorius, tidligere studievært, i dag kommunikationsrådgiver – ”Sådan kommunikerer du professionelt”
  • Klaus Kolding, Spinwater A/S - fra udvikling i garagen til salg i Japan på halvandet år

Du kan deltage i workshops om:

Workshop 1: Prisfastsættelse - Sæt den Rigtige Pris
- Hvordan fastsætter jeg mine priser?
- Hvilke prispolitikker skal jeg vælge?
- Er prisen for lav?

Workshop 2: Markedsføring - Hvordan finder jeg 10 nye kunder
- Hvordan markedsfører jeg min nye virksomhed?
- Hvem er mine kunder?
- Hvordan skal jeg markedsføre mig?

Workshop 3: Salg på Internettet - Scor nye kunder via web
- Hvordan finder mine kunder min hjemmeside?
- Scor nye kunder med søgemaskinerne
- Køb din næste kunde for 50 øre
- Sådan gør du det meste selv

Workshop 4: Forretningsudvikling - Vejen til en stærk forretningside
- Hvordan skabes et kommercielt forrretningskoncept
- Problemer og muligheder
- Kreativ ideudvikling
- Fra idé til forretningskoncept

Du kan spørge:

• om drift og udvikling af din virksomhed og få svar fra professionelle rådgivere inden for blandt andet jura, revision, marketing, salg samt generel drift og ledelse af virksomhed 

Nicolai

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 22:00

Hej

Lyder som et rigtigt spændede aarrangement som jeg har tilmeldt mig.

Håber især at fåinspiration og gode råd omkring salg på nettet, til min nye side www.rfid-idzone.dk som jeg gerne skal have banket op i søgemaskinerne.

Hilsen
IDzone ApS, Improve RFID

Rita Westergaard 

www.rfid-idzone.dk 

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 22:10

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 23:33

Hej Tobias

For at du kan få ro i sjælen kan jeg oplyse dig om, at linket alene er lavet som en service for Region Midtjylland, så de kan se at de registrerede tilmeldinger kommer fra Amino. Jeg tager ikke penge for at lave indlæg i debatten og kunne ikke drømme om det. Meddelelsen var lavet som en orientering til Amino-brugerne omkring Aarhus. Jeg regner selv med at tage til arrangementet for at møde nogle af vores mange Amino'er.

Region Midtjylland booket en helt almindelig standard banner-kampagne på Amino. Du finder den roterende øverst på vores sider herinde. Annoncører, som ønsker at komme i kontakt med Aminos brugere, betaler pr. sidevisning og ikke pr. klik. Så om du klikker på banneret eller ej har ingen betydning for afregningen. Men på det lange sigt vil Amino naturligvis opnå størst credit hos annoncørerne, hvis du og andre Amino-brugere aktivt benytter nogle af de tilbud som annoncørerne markedsfører her på Amino.

Det er et helt standard setup for markedsføring på portaler som Amino. Ønsker man at booke på klik på Amino kan man gøre det via Google Adwords et stykke tid endnu.

Amino er i dag 5 medarbejdere for at sikre den videre udvikling af Amino til glæde for dig som bruger. Og det kræver nu engang indtægter for at kunne aflønne folk. Det vil derfor glæde mig rigtigt meget, hver gang du støtter op om vores annoncører og initiativer, når tilbudene er aktuelle for dig.

God aften

Nicolai

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)