Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anmelde nyt webdesign

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det ser noget bedre ud vil jeg sige. Der er kommet en god del forbedringer :)

Dog har jeg lige et par ting:

-          I menuen ”Inspiration” bør der være mere mellemrum mellem sætningerne, så de ikke flyder så meget ud i ét og dermed bliver irriterende at læse

-          Dit logo(?) oppe i toppen er ikke indkoorporeret godt nok efter min mening. Det bør måske være lidt mere dominerende. Måske ville en stører skrifttype ville kunne hjælpe på det.

-          Arbejd på at få hele siden rykket længere op så man ikke skal scrolle så meget ned på siden for at finde det man har brug for. Se evt. om du ikke kan sparer de øverste links væk, eller få dem ind i andre menuer længere nede.

Ellers ser det godt ud.. Håber det kunne bruges

Er det for resten dit nye logo det der med solstolen?

Mvh René W.

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:48

Hej Rene,

Rigtig mange tak for din response.
Dine kommentarer er værdsat og er sendt videre til designeren.

Logoet er vores nye logo som vi har fået lavet. Er selv ret vild med det faktisk

Med venlig hilsen

Claus Sørensen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

Det godt at det kan bruges Big Smile

Okay så skal jeg nok lade være med at kommentere så meget på det Wink.. Vil bare mene at det ikke er så "tidsløst" som det måske burde... Et logo skal jo også gerne kunne bruges om et par år når "web 2.0" looket ikke er moderne længere. Men så meget betydning har det nu heller ikke :)

Held og lykke med biksen fremover.. Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis du skal have et råd med på vejen ang. det grafiske. Min mail er: renew@webspeed.dk

Mvh René W.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:06

Ja det er super fedt dit nye design!! Jeg vil også gerne høre hvem der har designet det? Yes

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 18:49

Den er lækker - thumbs up herfra.Yes

Fra Malaga
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:48

Hej Rene,

Faktisk er jeg ikke bange for at designet og logoet ikke er tidsløst. Det vil jo netop tvinge mig til optimere mit design når det bliver gammeldaws og på den måde vil jeg altid være med på noderne.

Og et logo kan man fint modernisere som trenden byder det. Faktisk syntes jeg det er superfedt når et logo får et pift. Se iøvrigt logoet i flash som det vil blive repræsenteret på det live design:
http://www.spain-holiday.com/designtest/flashlogo.htm

Her designet engang til hvis der er nykommere der ønsker at se det
http://www.spain-holiday.com/designtest/Webdesign_front_neo12b_new.jpg

Venligst

Claus

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32

Hej igen,

Ja sådan kan man også se på det :) så skal du bare huske at holde lidt øje med "trenden" inden for web og logoer.. Bare pas meget på at du ikke ændre dit logo for meget af gangen.. Det kan man godt lidt værdi på.

Det er super med lidt animation på siden ... det giver liv og gør siden lidt mere spændende :) meget fint Cool

Mvh René W.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:30

Rigtig flot hjemmeside, ok opdeling på forsiden, pas dog på den ikke bliver for lang. da det ikke er alle der gider scrolle meget...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)