Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på C5 light

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger et godt tilbud på C5 ligth...!

Nogle bud?

Ciao Svea
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:50
Dato: 4/10/2006 3:49:29 PM
Forfatter:svea-design.dk

Jeg søger et godt tilbud på C5 ligth...!

Jeg har et tilbud til dig på 0 kr. for et økonomisystem, men det er så ikke længere C5 Light.

Se Saldi som webtjeneste.
Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 00:10

Hvorfor dog vælge C5, som koster kassen og du yderligere skal betale ekstra for mht. tillægsmoduler og alt det der.

Køb SummaSummarum fra Anette/Inloco det er et FANTASTISK program!
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 00:17
C5 Light startpakke : Indeholder følgende Grundpk. med 20 mb databaseplads, finans plads til 300 konti, debitor plads til 100, kreditor plads til 100, lager med plads til 300 varer, fakturering, 5 rapporter, valutamodul, budgetmodul 1, Revisor-eksport modulet, 12 mdr. abonnement samt 2 gratis klip til hotline. ( Light )

Jeg skal have 2000 kr ex moms for at sælge dig pakken..

evt drop mig en mail på amino@senia.dk

vh
Brian Knudsen
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 14:47

Hej Brian

Du ser ud til at være godt inde i øknomistrukturen omkring C5. Kan du henvise til et sted, hvor man kan se, hvad de forskellige tilkøbsmoduler, det løbende abonnement osv. koster, for jeg er ved at samle materiale sammen til en sammenligning af pris og funktionalitet i forskellige små-virksomheds-regnskabsprogrammer. Der er en 15-20 stk.s og jeg er netop ikke inde i C5.

Hvad synes du i øvrigt selv om programmet?

Mange hilsner
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:10

Hejsa

Brian: Jeg vender tilbage, når jeg har undersøgt markedet..! ;-)

Christoffer/anette: Hvad koster summasumarum og hvordan fungerer det i forhold til C5 light? Kan man evt. prøve en demo?`

Claus: Umiddelbart tror jeg at jeg springer over.. Men tak for tilbuddet..

Ciao svea
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:28

SummaSummarum findes i fire forskellige versioner (fra privat uden moms til entreprise med fakturering på flere sprog, lagerstyring og integration til diverse). Prisen er fra 500 kr. til 2.180 + moms for den store udgave. Ubegrænset antal regnskaber, debitorer, varer osv. Mulighed for import til kassekladde, f.eks. fra netbank. Man betaler ikke for opdateringer, hvis man selv kan hente (tilmeld dig Inlocos nyhedsbrev).

Prøv den gratis - her er linket til Franciskanersiden, hvor den ligger:

Du kan bestille hos Stones Software eller hos mig. Prisen er den samme, og jeg får så få procenter, at jeg ikke rigtig kan give nogen rabat. Til gengæld hurtig og venlig ekspedition :-)

Sammenligning mellem C5 light og Summa: Længere emne. Jeg laver en ting omkring netop den slags hen over sommeren. Men: Jeg synes, at Summa er lettere at gå til og programmet virker intuitivt rigtigt på mig, hvis du forstår, hvad jeg mener?  Men: Summa kan ikke opgraderes til et flerbrugersystem, så hvis det er det, du leder efter, vil jeg foreslå dig noget andet.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:52
Drop mig lige en mail med hvad du skal bruge af info over pm.

vh
Brian
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:17
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)