Selvom kassen er dyr ville det stadig være den løsning jeg ville gå efter. Du skal skille dig ud på det marked hvis du skal vinde andele. Og kassen er jo en god gimmick. Det er helt klart noget jeg ville overveje hvis det var min forretning. Reklame er jo et dyrt produkt at få sat ud men er det specielt det man gør lønner det sig også i sidste ende. |
Personligt kan jeg så ikke helt forstå at reklamer er "et dyrt produkt".... Jeg har til dags dato brugt ca 500 kr på markedsføring - i form af den grimmeste hjemmeside jeg endnu har set *G*
Den øvrige markedsføring har været næsten gratis - noget har det kostet men ikke så meget at det kan måles
Med hensyn til flyttekasserne ville det koste en masse - jeg ved ikke havd fragten koster
Men skal de sendes med post DK er det som pakke post af den helt dyre kaliber... og jeg ville være ret træt at af skulle hente en pakke på posthuset fordi jeg ikke var hjemme - uden at vide hvad det er for en pakke
+ at den skal slæbes hjem - den er ikke sjov at have i bilen sammen med to trætte børn på bagsædet
Den fylder alligevel en go´ kvadratmeter - som er MEGET i en fiat punto... Jeg ville blive stik tosset over sådan et gag
Det ville være fint hvis man selv kørte rundt og stillede kasserne ved folks dør - men det har jeg ikke tid eller løst til på nuværende tidspungt
Og jeg kan ikke levere kasserne til den pris det koster at sende et brev....
Ergo bliver det et brev - Evt med en magnet med firmanavn og nummer
inkluderet på siden er der så 10 gode råd + gavekort på frit lån af kasser i forbindelse med køb af flytning
Brevet bliver sendt i en rudekuvert og der vil kort stå hvor vi ved fra at de flytter + vores tilbud og priser
Kom gerne med mere indput