Ville det være for påtrængende.. ... hvis du modtog en lille rudekuvert med post Dk - hvor i der lå en kort presentation af en flytteforretning og dens produkter/services et stykke tid inden du skulle flytte?
Der vil kun være tale om en kort presentation samt lidt info omkring priser osv - svarende til 1 A4 side + 1 visitkort samt en lille magnet til at hænge det hele på på køleskabet
Hvordan ville i reagere på sådan et brev?
Og ville det være okay hvis det fyldte 1 A4 side + 1 A4 side med "Flyttemandes 10 hurtige råd"
Kort sagt vil jeg godt have noget konstruktiv kritik af ideen ??? |
Jeg kan klart gode lide din ide, og også det at du ikke kun fremstå som en virksomhed som sælger et produkt, men også kommer med de 10råd.
Dog tror jeg at den magnet vil ryge samme sted hen som din brochure, nemlig ned i skraldespanden. Det ville ikke være påtrængende, men ville være lige så ligegyldigt som alt det andet spam der ryger gennem postkassen.
Jeg synes du skulle give en anden gave med. Hvilke ting skal man som regel bruge når man flytter? Noget i en størrelse som kan være en kuvert, og så skulle det selvfølgelig være reklame for dig. Det eneste som jeg hele tiden kommer til at tænke på er kasser, men de kan jo ikke være i en kuvert. Men måske man så skulle lave et "gavekort" på 2gratis flyttekasser. Så tror jeg helt klart at folk ville tænke, ja det skal jeg bruge, dette gemmer jeg. Altså du får dem til at beholde papireren på den måde, og dette ender forhåbentligt i et salg hos dig.