Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge streamer idag!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg skal bruge 3 stk streamere i dag(helst).
Er der nogen der kender et sted i Kbh, jeg kan få det lavet, så jeg allerede kan få dem i dag!
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:59

Jeg har først set dit indlæg nu - så du har formentenlig allerede fået lavet dem.

Men til en anden gang er du velkommen til at kontakte mig i MediaMouse. Vi ligger i det nordsjællandske og kan typisk lave sådan en fasteopgave inden for samme dag (det kommer dog an på hvad det konkret er, som der skal laves).

Så en anden gang, så prøv at give mig et ring - mit direkte nummer er 22 72 66 72 .

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 18:18

Hej Jesper - jeg har sendt dig en mail på en tilsvarende hasteopgave.......

Martin
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:26
Nikolaj->

Ja.. jeg kunne også have leveret i dag, hvis jeg havde vidst at du skulle bruge... Bor i KBH-omr..

Anyway - mangler du stadig streameren, så vil jeg da gerne lette mig og tage på kontoret i aften og lave den..

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 20:38
@ Peter:

Jeg sender lige en mail til post-at-PBtryk

Martin
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:39
  Jeg snakkede med Martin her til morgen efter at have set en email han havde sendt mig i går aftes. Men han havde så allerede havde fundet et alternativ.

Men som jeg sagde til ham, så ring i stedet for hvis det er noget som haster.
Det havde ikke været noget problem at løse opgaven og skiltet kunne oven i købet havde siddet oppe allerede i går aftes. MediaMouse har nemlig været delvist fast inventar i BellaCenteret siden i mandags, da vi har andre kunder derinde som vi har hjulpet med skiltning, plakater, tryksager m.m. og en del af det har været akutopgaver med ændringer i 11. time. Så om vi skulle have lave et ekstra skilt og have med derind havde været en mindre detalje.

En ting jeg måske også bør nævne er, at i peak-perioderne, hvor vores kunder er på udstillinger m.m., omstiller vores hovednummer uden for normal åbningstid, til en af vores mobiltelefoner efter lidt tålmodighed. Dette er gjort for at kunderne netop kan få fat i en af os, hvis de står og mangler et eller andet akut, eller står med et problem - også selvom selve MediaMouse er lukket.

Det var blot lige lidt info til andre som eventuelt en dag selv står i samme situation .

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 08:42
Enig! Det er de utroligste tidsfrister, som det kan lade sig gøre at overholde, når man har en deadline og er sent ude... Anyway - godt, at du fik klaret dit tryk, Martin... Håber, at du er tilfreds :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:32
Jeg har allerede benyttet mig af mediamouse nødtelefon to gange i denne uge og jeg kan kun sige at det har været en positiv oplevelse hver gang.

Det er rart at man kan få fat i nogle når man står og er ved at sætte en udstilling op og pludselig finder ud af at man mangler noget. Sidste gang var det en ordentlig bunke brochurer vi manglede, fordi vores anden leverandør syltede vores bestilling. Så det var meget rart at kunne få fat i nogen som kunne levere dem i lynets hast.   Lisa

Tilmeldt 14. Dec 05
Skrevet kl. 12:05
For lige at følge op:

Jeg fik med lynhurtig hjælp fra Peter/PBTryk klaret ærterne så mange tak til ham fra Ballade, samt tak til Jesper/Mediamouse og Jer andre der også reagerede på mit nødråb  (-At BellaCenter så fik rettet vores skiltning til torsdag eftermiddag og nødaktionen dermed var -næsten- overflødig er en helt anden historie ) - Skønt at Amino''er kan hjælpe hinanden så hurtigt, professionelt & godt....Men til næste modemesse i BC til august satser vi på selv at være lidt hurtigere på aftrækkeren!

Martin
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)