Jeg har først set dit indlæg nu - så du har formentenlig allerede fået lavet dem.
Men til en anden gang er du velkommen til at kontakte mig i MediaMouse. Vi ligger i det nordsjællandske og kan typisk lave sådan en fasteopgave inden for samme dag (det kommer dog an på hvad det konkret er, som der skal laves).
Så en anden gang, så prøv at give mig et ring - mit direkte nummer er 22 72 66 72 .
/Jesper
www.MediaMouse.dk - alt i grafisk kreation & produktion jesper snabelA mediamouse.dk
Jeg snakkede med Martin her til morgen efter at have set en email han havde sendt mig i går aftes. Men han havde så allerede havde fundet et alternativ.
Men som jeg sagde til ham, så ring i stedet for hvis det er noget som haster. Det havde ikke været noget problem at løse opgaven og skiltet kunne oven i købet havde siddet oppe allerede i går aftes. MediaMouse har nemlig været delvist fast inventar i BellaCenteret siden i mandags, da vi har andre kunder derinde som vi har hjulpet med skiltning, plakater, tryksager m.m. og en del af det har været akutopgaver med ændringer i 11. time. Så om vi skulle have lave et ekstra skilt og have med derind havde været en mindre detalje.
En ting jeg måske også bør nævne er, at i peak-perioderne, hvor vores kunder er på udstillinger m.m., omstiller vores hovednummer uden for normal åbningstid, til en af vores mobiltelefoner efter lidt tålmodighed. Dette er gjort for at kunderne netop kan få fat i en af os, hvis de står og mangler et eller andet akut, eller står med et problem - også selvom selve MediaMouse er lukket.
Det var blot lige lidt info til andre som eventuelt en dag selv står i samme situation .
Enig! Det er de utroligste tidsfrister, som det kan lade sig gøre at overholde, når man har en deadline og er sent ude... Anyway - godt, at du fik klaret dit tryk, Martin... Håber, at du er tilfreds :-)
Jeg har allerede benyttet mig af mediamouse nødtelefon to gange i denne uge og jeg kan kun sige at det har været en positiv oplevelse hver gang.
Det er rart at man kan få fat i nogle når man står og er ved at sætte en udstilling op og pludselig finder ud af at man mangler noget. Sidste gang var det en ordentlig bunke brochurer vi manglede, fordi vores anden leverandør syltede vores bestilling. Så det var meget rart at kunne få fat i nogen som kunne levere dem i lynets hast. Lisa
Jeg fik med lynhurtig hjælp fra Peter/PBTryk klaret ærterne så mange tak til ham fra Ballade, samt tak til Jesper/Mediamouse og Jer andre der også reagerede på mit nødråb (-At BellaCenter så fik rettet vores skiltning til torsdag eftermiddag og nødaktionen dermed var -næsten- overflødig er en helt anden historie ) - Skønt at Amino''er kan hjælpe hinanden så hurtigt, professionelt & godt....Men til næste modemesse i BC til august satser vi på selv at være lidt hurtigere på aftrækkeren!