Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningsidé... Spam-gaver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Via deMibs blog kom jeg omkring siten www.spamgift.com - en butik hvor du kan købe alt indenfor spam merchandise...!
Shoppen er inddelt i mange kategorier - og du kan få alt i t-shirts, caps, sokker, kuglepenner, kopper, selvlysende boxershorts, spam snørebånd... You name it! Alverdens ting med "spam" påtrykt...

Spam er trykt med et (R) - så jeg ved ikke om det er et registreret varemærke (meeeen, mon det...!)

Er du trykker eller har kontakterne, var en dansk/skandinavisk/EU version af shoppen/produkterne måske en oplagt idé...!

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 19:20

SPAM er en fødevarervirksomhed, der producerer kødsnask på dåse (mener det er skinke, men det kan sagtens være mere udefinerbart). De har produceret kødsnask under det varemærke længe før IT branchen tog ordet spam til sig.

Lidt om SPAM fra Hommel Foods side:

In fact, it may be the fastest-growing segment of the human imagination since the sweater-vest was invented in 1867. Can we prove it? No. But here are the facts: There is a SPAM® Museum, a fleet of SPAMMOBILE® vehicles, a world-wide fanbase, an amazing and storied history and some of the most fascinating advertising mankind has ever seen. Sounds complicated? How does it work? Is it right for me? Maybe it's time you found out."

Andre end mig, der har svært ved at se, hvad alt det SPAM fuzz går ud på? Det virker sort. På mig virker det som om, at Hommel Foods har formået at skabe et kultimage a la "SPUNK" omkring produktet - på et ret tyndt grundlag.

Måske har jeg bare svært ved at øjne den sjove vinkel...
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:29
Hormel/spam er for amerikanere, hvad flæskesteg er for danskere.
Spam er et registreret varemærke og de er meget agressive i deres forsvar for det. De var for sent ude med at forhindre at spam blev prædikatet for skrammelmails, men de er bestemt kommet efter det. Så lave en forretning med deres varemærke og jeg vil garantere der maks går 6 mdr. før du er sagsøgt..

Dbh Martin
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:52
Hej!

Jeg ved ikke om jeg vil kalde SPAM for deres svar på flæskesteg. SPAM kan vel sammenlignes med Jaka bov (http://www.tulip.dk/Consumers/Products/Brands/Historien+bag+JAKA-bov.htm) og er et eller andet billigt dåse-produkt med noget som kunne være kød i.

Derfor høre man også ofte gode e-mails blive omtalt som HAM (skinke) og de dårlige som SPAM (dåse version af skinke).

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:53

Dato: 4/9/2006 9:29:21 PM Forfatter: Martin Thorborg Hormel/spam er for amerikanere, hvad flæskesteg er for danskere. Spam er et registreret varemærke og de er meget agressive i deres forsvar for det. De var for sent ude med at forhindre at spam blev prædikatet for skrammelmails, men de er bestemt kommet efter det. Så lave en forretning med deres varemærke og jeg vil garantere der maks går 6 mdr. før du er sagsøgt.. Dbh Martin

Holy Moooly! Vidste faktisk ikke at SPAM var et registreret varemærke.. vidste udmærket hvad spam betyder etc...!
Ok... så blev jeg DET klogere idag!

Vi lader lige Spam Merchandise ideen ligge lidt endnu ;-)
Den var ellers lige til højrebenet

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)