Hej Hvilket Web submit program er bedst jeg investerede sidste år i en fuld version af www.webceo.com et program udviklet i Ukraine er der andre som kender lign gode programmer.
|
Hvilket web submit program er bedst ?????
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Hmm intersandt, så http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-39,GGLG:da&q=northern1 har altså ingen betydning ???? til hvordan jeg får rykket op blandt de 10 når man søger på rejseforsikring ???? |
Search engine submit software vil jeg heller ikke anbefale, det er alt for risikabelt, Du aner jo overhovedet hvor Dine submits havner, måske havner de ikke altid hos en søgemaskine! På et site med erotisk indhold? På linkfarme? På linkportaler der bruger re-directs? Blot for at nævne nogle af de steder, som Du ikke ønsker at komme til at ligge! At tilmelde sin hjemmeside til søgemaskiner igen og igen vil aldrig hjælpe Dig med at komme til at ligge højt placeret på søgemaskinerne på de nøgle-søgeord, Du mener, Dine potentielle kunder skal kunne finde Dig på! Det er det samme som at sende en bog til en anmelder uge efter ugen, med det håb om, at han/hun læser bogen og giver bogen en god anmeldelse! Det garanterer jo ikke at anmelderen læser bogen, og hvis vedkommende konstant bliver "mindet om bogen", så vil han/hun nok til sidst blive irriteret og undlade at læse den, eller give bogen en dårlig anmeldelse, uanset om den så faktisk er god. At tilmelde sin hjemmeside til en søgemaskine er blot at gøre en søgemaskine opmærksom på, at her er en ny hjemmeside med indhold, som man gerne vil have at den indekserer, hverken mere eller mindre. Overdreven tilmelding kan af søgemaskinerne blive opfattet som et forsøg på spam og det har den modsatte effekt. At Du ligger nr. 1 på Google når man søger på Dit brand navn er ikke særlig svært, især ikke hvis Dit brand navn er unikt og brandets hjemmeside er blevet optaget i Googles indeks. Men at komme til at ligge nr. 1 på ordet "rejseforsikring" er en helt anden opgave, især hvis det er et område hvor der i forvejen er meget konkurrence om at have en god placering i søgemaskinernes søgeresultater! Jeg plejer at sige, at der groft sagt er 3 ting Du skal gøre, for at opnå en god placering i søgemaskinerne. 1) Du skal have en hjemmeside der teknisk er skruet korrekt sammen! Den må ikke forhindre søgemaskinerne i at få fat i Dit indhold, den skal derimod være så søgemaskinevenlig som muligt. 2) Du skal skrive noget indhold på Din hjemmeside, som er til glæde for Dine potentielle kunder, og som indholder de nøgle-søgeord Du gerne vil findes på. Jeg ville lave en side pr. nøgle-søgeord, og hvis Du gerne vil hitte på både "rejseforsikring" og "rejse forsiking", så kan Du ikke bare lave 2 sider med det samme indhold og hvor den eneste forskel er måden de 2 nøgle-søgeord er stavet på. Du er nødt til at lave hver side "unik", så søgemaskinerne ikke opfatter det som sider med identisk indhold. At skrive indhold af høj kvalitet, der er til glæde for Dine potentielle kunder, og for søgemaskinerne er ofte en stor og krævende opgave. 3) Du skal få mange til at linke til Dig, det opfatter søgemaskinerne som et kvalitetssstempel af indholdet på Din hjemmeside. Det er en meget vigtig detalje og i mine øjne er det den detalje der er sværest at gøre noget ved. Jeg har på gSEO skrevet en del om hvordan man får fat i links og hvad man skal passe på i sin jagt på links. |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
> har altså ingen betydning ???? Nej, tilmelding har INGEn possitiv betydning |
|
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)