Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

web-sites

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

mangler .... ca. alt Tongue Tied

men har ide'en

til en eller flere ikke eksisterende sites der pt ikke er på marked.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:59

Tror du skal bruge lidt mere energi på at forklare hvad det er du egentlig vil med indlægget. Det virker som om tiden gik med at tilføje tags Stick out tongue

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:31

hej kenneth

tak for dit svar.

Du har selvfølgelig ret. tiden gik mest med at finde div. tags.

men har rigtig mange gange gået med forskellige ider, som jo så ikke er kommet længere, desværre og senere har set dem i en eller anden version .

og ærlig talt ved jeg ikke hvor jeg skal starte, da jeg hverken har vide om .. opstart, udførelse eller midler til dette.

og ganske simplethen bare håbede på lidt respons, også af din slags så jeg kunne føle mig  frem til hvordan og hvorledes .

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:58

Hej Arne

Kan se du er ny herinde, selv har jeg været her et stykke tid. :) Det jeg har fået mest ud af er at være åben og ærlig omkring mine ideer...der er der den sande feedback kommer. Den du VIRKELIG kan bruge til noget.

Måske har du noget der er så godt at det simpelthen ikke må komme ud FØR det kan sælges, jamen så er der altid en måde at fortælle om det på en "anden" måde.

Så hvis du har ideer til sider eller andet vil jeg varmt anbefale dig at komme frem med dem her. Måske er det hamrende gode ideer...måske er det ikke. Sidst og ikke mindst.....vi er nok en del der løber rundt med masser af ideer der aldrig bliver til noget, måske fordi man holder tilbage. Så hvis alternativet til at til ikke at fortælle om ideer er at de aldrig bliver til noget...ja så vil jeg hellere fortælle.

Du skal dog ikke blive så konkret at du oplyser domænenavne m.m. FØR du ejer dem :)

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:21

Du kunne eventuelt nævne nogle af de kompetencer du besidder, men ellers lyder det som om et franchise kunne være en ide for dig. 

http://www.franchiseforeningen.dk/ giver en oversigt over de muligheder der er.

Hilsen

Michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:45

Jeg har aldrig holdt mig tilbage fordi jeg ikke vidste noget om det, som jeg gerne ville. Og da jeg ingen uddannelse har er det en hel del. Jeg har meget bevidst valgt at lære det jeg har brug for hen ad vejen i takt med at jeg skal bruge det.

Pointen er, at manglende viden ikke bør være en forhindring for at komme videre - hvis du virkelig gerne vil.

Start fra en ende af. Løs dit første problem, og så det næste osv. Lad være med at prøve at løse alting på en gang. Hvis du har en ide, hvad skal der så til for at tage den et skridt videre? Ofte ikke så meget. Mindre end man kunne frygte.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)