Selvtillid? Det har de vist også en del af dem. Dertil kommer at de som djs ofte er dem folk spørger til råds om hvad der er af musik der rykker. Derudover kan min egen portal www.partykongen.dk måske være noget. Her er der mulighed for at eksponerer bandet overfor en flok mennesker som er inde og lede efter musik til den ene eller anden lejlighed, og derfor allerede er indstillet på at det er musik de søger. Det kan godt være at de klikker og indser det ikke er noget til deres fest, men at det alligevel er så godt at de gerne vil have det på cd. |
Målgruppe: Unge vilde mænd, der vil erobre verden.
|
Hej Carsten
Dating sites er en mulighed!, men jeg leder efter nogen der kender sin målgruppe - som måske ser dette indlæg og kan dokumentere sine brugeres adfærd og interesser.
Men tak for alle de gode svar.
Mvh
IK
|
Blogger & Tekstforfatter
Da det er musik ville jeg forsøge mig med sites a la:
Håber du kan bruge det.
|
Hej!!! Prøv Connery.dk - Danmarks største livsstilsmagasin for mænd! |
Nemlig, vi skal have fat i rigtige mænd! |
Blogger & Tekstforfatter
Af ren nysgerrighed, hvad er rigtige mænd? |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Dato: 4/9/2006 8:18:12 PM Forfatter: Idé Kongen
Dato: 4/9/2006 7:21:00 PM Forfatter: Henrik Nielsen
Hej Det troede jeg at en idekonge havde styr på, det med de unge
![]() jeg siger
He he... jo jo bevares, det ved du jo jeg har!
![]() Det er nogen gode steder du nævner dér, men dét der er så hylens interessant er HVEM der sidder ude bag skærmen. Arto.dk er jo proppet med vidt forskellige unge mennesker - jeg vil ha´fat i en mere specifik ung mand. Ham med selvtillid, ham der er ung og smart og er ligeglad med hvad folk tænker om ham, ham der tror ham kan ligge verden ned.
Men kom endelig med nogen flere idéer, MySpace er god, men det skal være pæredansk til at starte med.
Mvh
IK
Det er jo mig
![]() Anyways - som du beskriver musikken / bandet kunne det meget vel være en målgruppe jeg befinder mig i. Jeg vil anbefale dig at annoncere på www.danskebands.dk som er et slags alternativ til mymusic og jeg tror du finder mange i din målgruppe her - sitet er absolut ikke specielt kønt, men det funger.
Desuden kunne www.ultimate-guitar.com være stedet for dig.
mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
Uh Din chamør |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff