Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PVC Skilte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

PVC Skilte er som jeg forstår det, det samme som man bruger til byggeplads skilte......... Right ???

Hvor får man sådan noget "skilte plade" uden at det behøver koste en million, eller kan man evt. bruge et billigere alternativ ?

Jeg skal bruge 12 skilte i størrelsen ca. 12 x 20 Cm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11

Som jeg forstår det er det en plastic plade du gerne vil have dit firmalogo på ( eller andet ) ?.

Næsten alle serigrafier kan lave disse, også til ok priser.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:04

Både ja og nej, jeg har selv en plotter så jeg kan lave skiltet, skal bare finde ud af hvor man får fat i det dersens "skilte plade"

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:39

Vi laver masser af PVC-skilte i MediaMouse. Men vi handler også direkte med en hollandsk producent af selve pladerne.

Men med den lille mængde du skal bruge, så vil jeg anbefale dig at gå i Jem & Fix eller lignende steder. Der har de også PVC og Acryl-plader. Det er dog begrænset hvad de har af størrelser og alle pladerne ligger typisk i en tykkelse på 3mm., men det er også fint til den størrelse skilte du skal bruge. Vi henter selv nogen gange plader sådan nogle steder hvis vi står akut og mangler nogle stykker til mindre skilte. Selvfølgelig er pladerne ikke så billige som hvis man handler direkte med en producent, men omvendt, så er priserne altså ikke helt gale set i forhold til hvad det ellers ville koste hvis man skulle lægge transport m.m. til. 

/Jesper

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:32

Det nemmeste er da og gå ind til dem der bygger og snakke med dem om du må sætte en skilte op

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)