Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske årets bedste ide, men har ikke selv økonomi til patentet osv...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle jer herinde

Jeg er i dette her dilemma at jeg ejer ikke kongens mønt, men jeg har en ide der på verdensplan ville blive et hit.Ideen er beregnet både på firmaer og privat brug. Hvis bare en herinde der kan kunne komme med det rigtige råd til mig, for jeg har desværre ikke engang til et patent eller det der kommer før. For jeg har jo heller ikke lyst til " at give ideen væk" men jeg ved med sikkerhed at det kan laves, osse meget nemt, det er nemlig bare en rigtig GOD IDE.

Jeg håber på den bedste kontakt af denne vej !

MVH

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad er det hel præcis du ønsker råd om, er det penge du vil ha. så tror jeg mere på en bank. eller du kan prøve at læse her http://www.tekinno.dk/6188  de deler penge ud

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan selv "forarbejde" din idé betragteligt, for at maksimere dine chancer for at finde en investor. Lav fx. en forretningsplan. Ikke fordi handelshøjskole-bøgerne siger det, men fordi det kan samle dine tanker om din idé til en sammenhængende historie - og fordi det giver dig mulighed for at komme med gennemtænkte svar på kritiske spørgsmål.

Din forretningsplan kunne fx. indeholde:

Produktbeskrivelse: Hvad er produket?

Behovsudfyldelse: Hvilket behov dækker dit produkt, hvilke problemer løser det. Er kunderne på nuværende tidspunkt klar over, at kunden faktisk har behovet?  

Pris: Hvad vil kunderne betale for produktet.

Markedsbeskrivelse: Hvem er kunderne, hvad kendetegner dem? Hvor mange er der af dem. Er der forskelle mellem kunderne, fx. mht. alder eller landemæssige forhold, hvad angår dit produkt?

Konkurrenter: Er der konkurrerende produkter. Hvem kan man forestille sig vil tage konkurrencen op. Hvad er dine produktfordele i forhold til konkurrenter, kan du produktudvikle for at hele tiden give dine konkurrenter baghjul.

Produktion: Hvad koster produktet at udvikle? Hvad koster det at producere? Hvem kunne tænkes at producere det?

Beskyttelse: Kan produktet patenteres, er det allerede blevet det?

Salg: Hvordan skal produktet sælges (og leveres)? Online og/eller fysisk? Skal du bruge sælgere eller skal det sælges via forhandlere? Hvilke forhandlere er relevante og er det interessant for dem?

Markedsføring: Hvad er den oplagte markedsføringsstrategi? Annoncer på nettet, aviser? Hvad skal fremhæves ved dit produkt? Hvilke mangler/uhensigtsmæssigheder skal fremhæves ved konkurrerende produkter?

Personale: Hvor mange mennesker kræver det at drive ovenstående?

Økonomi: Baseret på marked, pris, udviklings- og produktionsomkostninger, personale osv. Hvordan ser et realistisk buget ud.

Tid: Hvor lang til vil det tage? 

Hvis du starter med følgende, så er det min erfaring at du vil blive taget meget seriøst i både bank og i investorverdenen. Jeg ved godt, at det ser stort ud, men jeg gætter på, at du allerede har haft tænkt tankerne om det meste. Se det som en systematisering af dine tanker.

Bedste hilsener
Aleksander

 

Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan kontakte mig,. Jeg er designer og produktudvikler og kan måske hjælpe. Hilsen AØ
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mit-navn,

Som du kan se af min hjemmeside www.ideatech.dk, så udfører vi netop undersøgelser af dels teknikken, er min ide ny?, af området: hvem producerer sådan teknik? (samarbejdspartnere/konkurrenter), kan jeg producere/sælge ideen her i landet?.

Eftersom mit firma er nyt, har vi introduktionstilbud på søgningerne, så du er velkommen til at kontakte mig for et pris-overslag.

 

MVH Louise, IdeaTech 

 

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er også velkommen til at kontakte mig, måske jeg kan være behjælpelig. Kig ind på www.ideavelop.dk

 

Mvh.

Michael * mmj@ideavelop.dk

Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tjek min hjemmeside ud.

 

Jeg kan guide dig, så du sparer tid og penge

vil gerne være anonym

 

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt afhængig af hvilket produkt du har i tankerne, kan jeg måske hjælpe. Vi udvikler alle produkter efter kundeønsker inden for kemi. Så hvis det er i den retning dit produkt går kan du bare kontakte mig. En fortrolighedsærklering er en selvfølge, så du behøver ikke at frygte noget der.

Mvh Henrik

Fra Copenhagen
Tilmeldt 26. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lyder meget interessant vil godt høre mere om dette

du kan mail mig på 

medicdex@hotmail.com

Mvh

Eric L

Fra Odense NV
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 58
Fra  DANHILL ENERGY SOLUTION Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke rart at have ide'en og så ikke kan realisere den. Hvis du skal have fremmede til at hjælpe dig med en ide der endnu ikke er patenteret, så skal bede dem om en underskrevet fortrolighedserklæring. Gå evt. via en advokat , det behøver ikke koste noget.

Good Luck!

Mogens

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)