Sender dig en mail, med et godt tilbud på special designet Julemalebog.
Julemalebogen er et dansk kvalitetsprodukt og kan ikke sammenlignes med nissehuer fra Østen. Men jeg synes godt om din ide med udlevering af gratis nissehuer til de yngste, nu har du vel logo på nissehuerne? Markedsføring handler jo tillige også om, at adskille sig fra nærmeste konkurrenter og hvor mange tror du ikke uddeler gratis nissehuer til de yngste, hvis far og mor køber et juletræ?
Tja, i princippet kan man nøjes med én side, og så kan man vælge størrelsen / sorten her en drop down og så vælge, om man vil have en fod osv. med.
Det med at de ikke kan levere unikke titler er en fis i en hornlygte. Jeg kan godt forstå, at det er et problem på de shops, der benytter sig af frames. Men på din side bør der altså ikke være nogle problemer. Det, du så til gengæld kan gøre er, at du kan gøre title-teksten lidt mere indbydende. Hvis man skulle falde over din side på søgemaskinerne er din title ikke ret indbydende - fyld den op med nogle gode keywords og sælg konceptet bedre.
Så får man resultatet herunder. Altså udvælger Google en af siderne og skjuler de andre fordi de kan se de er meget ens. Om det er et stort problem vil jeg lade være usagt, det ser ikke ud til at du bliver straffet som sådan. Der er en artikel her der beskriver problemet http://pro-webs.net/blog/2008/06/19/duplicate-content-google/ og løsningne med evt. at sætte et noindex på nogle af siderne kan være en god måde at styre hvad Google viser. Ellers skal der mere unikt indhold på siderne.
Velkommen til Dyssegaardens Juletræsplantage - vi leverer flotte, nyfældede og lokalproducerede juletræer, direkte hjem til din hoveddør - nemt og til en ... juletrae.com/shop/juletrae-130-150-cm-13c1.html - 19k - Cached - Lignende sider - Noter dette
Tja, i princippet kan man nøjes med én side, og så kan man vælge størrelsen / sorten her en drop down og så vælge, om man vil have en fod osv. med.
Det med at de ikke kan levere unikke titler er en fis i en hornlygte. Jeg kan godt forstå, at det er et problem på de shops, der benytter sig af frames. Men på din side bør der altså ikke være nogle problemer. Det, du så til gengæld kan gøre er, at du kan gøre title-teksten lidt mere indbydende. Hvis man skulle falde over din side på søgemaskinerne er din title ikke ret indbydende - fyld den op med nogle gode keywords og sælg konceptet bedre.
Hej Martin m.fl.
Nu har jeg forsøgt at ændre produktmenuen i venstre side, så der bare er 6 kategorier istedet for alle voes varer. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om det - hvad synes I?
Martin; gider du at ikke komme med et eksempel på en mere indbydende titeltekst, med nogle gode keywords?