Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Bredbånd hammer langsomme?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problemer med hastigheden her, men alle de fakturaer jeg har modtaget fra dem , er overfaktureret. Og det på trods af at det drejer sig om et fast månedligt beløb. Uden tvivl (efter min mening) bevidst røveri af folk der ikke tjekker deres faktura. De er sagt op.

De har dog indrømmet alle gange at de havde lavet fejl, og jeg fik pengene tilbage. Mine kunder betaler også et fast månedligt beløb, SÅ kompliceret er det heller ikke . Endnu et firma i den lange lange hale af firmaer, der bevidst stjæler med arme og ben, ligeså snart du kigger væk. Hvor er myndighederne ?

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i hvert fald en god idé at være opmærksom, når/hvis Jeres abonnementer en gang bliver afmeldt... ;)

---->

Hej Christian

Tak for din mail.

Der er desværre sket en fejl i vores system og derfor har den opkrævet dig for faktureringsgebyr. Hvis du skriver tilbage med dit registreringsnummer og kontonummer, så vil jeg sørge for at det for meget betalte bliver indsat på din konto.

Det er 4 * 29 kr. = 116 kr.

Med venlig hilsen,
Dansk Bredbånd Kundeservice

Camilla Jensen
Kundekonsulent

Dansk Bredbånd A/S Toldbodgade 37B • 1253 København K
Telefon: +45 70 10 13 18 • Fax: +45 33 38 58 06

Dansk Bredbånd leverer digital kommunikation og underholdning gennem højhastigheds fibernet.
Ejerkredsen udgøres bl.a. af: ATP, Dansk Kapitalanlæg, InnFond, SEAS-NVE, NEF Fonden og Energi Fyn.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)