Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Bredbånd hammer langsomme?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre som mig der bruger Dansk Bredbånd og som oplever at forbindelsen de sidste par måneder er blevet langsommere for her dag der går?
Lige nu er den så langsom at jeg knap gider at gå på nettet og jeg betaler for 25 mbit op og ned...

Dbh Martin

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:05

Jeg har en 10/10 og det kører som det plejer, føles ikke vildt hurtigt, men ok hastighed.

Område, Hvidovre

mvh. Kell Jørgensen

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:11
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:22

Jeg glemte at skrive at det kun er ud af landet. At hente filer på få mbyte i udlandet tager nemt 20 min...
For nogle måneder siden tog det få sekunder.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

Har selv haft samme problem i lang tid, så nu har jeg opsagt mit abonnement.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 09:23

Har også DB - kan ikke huske om det er 10/10 eller 25/25 men jeg har heldigvis ikke oplevet nogle problemer. Skal dog til at lave en format c: en af de kommende dage og så kommer der selvfølgelig pænt meget download lige efter - det kan selvfølgelig nå at give mig en ny mening.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:49

Hej Martin

Her et sent svar fra det jyske.

Vi bruger også Dansk Bredbånd - og betaler for 25/25 mbit.
Vi har samme oplevelse som dig - at nettet bliver langsommere og langsommere.

For bare to måneder siden kunne vi let hente et par hundrede megabyte på få minutter,
nu kan det ta´ op mod en halv time.

God tur til USA Big Smile

Dbh.
Henrik B.S. Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Ja og selvom jeg opsagde mit abonnement for 4 mdr. siden, modtager jeg stadig et faktureringsgebyr på 30 kr. hver md ;)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:12

Jamen, så nåede jeg langt om længe også videre med mit og enkelte steder gik det lynhurtigt at hente opdateringer m.v mens andre steder gik det pænt langsomt - om det så var et problem fra DBs side eller derfra hvor jeg hentede er selvfølgelig svært at sige. Til gengæld er jeg lidt småsur på dem nu alligevel;

Ud over en masse startproblemer (var bla 3-4 måneder om at få telefoni hos dem) fik jeg tidligere at vide fra dem at jeg kunne købe et access point, sætte direkte på deres boks og så var der wifi til hele lejligheden - fordi de har, modsat fx Cybercity, ikke mulighed for at man kan opgradere/ændre deres udstyr. Det har da også kørt fint med kun en computer, en Wii og til tider en bærbar men altid kun 2 ting samtidig, men her i weekenden skulle det hele rigtigt op at køre bla også en Squeezeboks Duet og så bryder det hele sammen. Det viser sig så, at på trods af at de kun giver 1 ip-adresse til hver bruger (det vidste jeg ikke da jeg jo tydeligt kunne se at jeg fik flere) så får nogle altså flere, og det kan deres systemer ikke håndtere og, som i mit tilfælde, bryder det hele så sammen (kunne ikke engang ringe til sidst). Så foruden at have stået uden internet i flere perioder i weekenden skal jeg nu ud og købe en ny trådløs router og står derfor tilbage med et ubrugeligt accesspoint.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:34

Det skyldes deres crap backbone.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)