Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nederlag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen

Såhar jeg desværre lige måtte ligge det projekt jeg har gennemarbejdet i skuffen tør simpelthen ikke søsætte det nu af økonmiske årsager[:'(]. Har manglet nogle tal i et stykke tid og nu er de kommet fremog det ser ikke så godt ud. Resultatet ville være at jeg de første 4 år skulle skyde cirka 120.000 af efter min virksom hed af egen lomme skal. Det skal siges at det resultat er opnået uden jeg på noget tidspunkt har min lø ud af min virksomhed. Så må indrømme at selvom det er noget jeg klart brænder for er jeg nødt til at ligge det til side indtil videre. Men der er heldigvis en plan B for mig har allerede den næste ting i støbskeen. Og det er muligt rent økonomisk at klare. Så jeg er på med vanten igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35

Er der noget i dit projekt som andre kan lære noget af?
Har du gjort dig nogle erfaringer som andre kan have nytte af?

Btw. Nedtur. Op på hesten igen.

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 17:34

Hey

Ja der er en meget klar tråd fra min side af. Det koster altså bare mange penge og drive envirksomhed. Blev taget på sengen med hensyn til hvad det koster og låne pengene til at starte det, Og det er også dyrt at drive det. Så de lille indtjening man har rækker altså ikke ret langt i det spil der. Fandt pludselig ud af at det kostede mig over 50000 kr om året bare at reklamere for min virksomhed et sted.

Men tråden i det er altså find ud af hvad det koster der er mange ting der ikke lyder særlig dyrt men det er alle de små ting der render op i pris, og det bliver til meget i løbet af et år. Men brug de få budget skabeloner man kan finde rundt om på nettet der er mange ting der er taget med i dem og derfor finder man pludselig ud af hvad det egentlig koster at starte op. Vidste for eksempel ikke at en trådløs kortterminal koster små 10000 bare i indkøb.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)