Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for virksomheds bankkonto

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt at oprette en seperat privatkonto til ens virksomhed og stadig benytte sig af virksomhedsordningen (VSO), eller SKAL kontoen være oprettet med virksomhedens navn og cvr osv?

Der er ikke tale om at ville blande privat og virksomheds-anliggender, blot billigere og lettere at have en privatkonto til virksomheden.

På forhånd tak for hjælpen! Smile

www.haandvaerkerfradrag.dk - Alt om fradrag for håndværkerudgifter

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 01:41

det har jeg da

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:20

Så længe du ikke bruger kontoen privat, så skulle der ikke være problemer i det.

Hvad mener du forresten med det er "billigere" at have en privat konto til erhverv? Skal du betale for at have en virksomhedskonto i din bank??

Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 10:23

Ja - kontoen er gratis at have med dankort, men der er et opstartsgebyr på netbanken på 700 kr i Danske Bank Sad

Kender I en bank, som ikke har nogen opstartsgebyrer for virksomheder - der er jo ingen grund til at betale for meget...

Jeg har i mellemtiden læst en lille bog fra http://www.franciskaner.dk/ omkring VSO, som siger at kontoen skal have tilknyttet CVR for at være god nok til VSO...

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 10:35

Danske banks gebyr er til forhandling, sig du kan få det gratis et andet sted, og vupti er det væk.

Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 10:39

Det tænkte jeg nok - sådan er det jo - men hvis I kender et sted man kan få det gratis, så vil det hjælpe på sagen, ellers er det tom snak uden dokumentation overfor Danske Bank...

Tak for hjælpen!

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:49

Har Nordea, der er det gratis. Det sagde jeg til danske bank i sin tid (havde andre konti i Nordea), det hjalp på sagen. Skiftede så senere fra DB grundet den fantastisk dårlige service.

Tilmeldt 30. Jun 08
Skrevet kl. 13:55

Super! Tak for det! Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)