Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job opslag kan være god spasss...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg eventuelt dette link: http://eniro.easycruit.com/vacancy/193274/30658?iso=dk

Citat:

Som mediekonsulent i Eniro udfylder du en salgsmæssig nøglepost. Du er ansvarlig for hele salgsprocessen - opkald, dialog og rådgivning, tilbudsskrivning samt opfølgning. Det er derfor ikke et sædvanligt telemarketingjob, vi tilbyder. Vores konsulenter er dygtige og dedikerede medarbejdere, der alle arbejder fuldtid og har høj anciennitet.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Man må sige man er løbet tør for ting at skrive, når man vælger at pointere at man er ansvarlig for HELE salgsprocessen....

Jeg kunne godt tænke mig at ringe til dem og høre om det ikke er muligt at komme på deltid, hvor man kun står for opkald og tilbudsskrivning, så kan en anden tage sig af dialogen :D

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:13

hehe - jeg er helt sikker på, at jeg ikke egner mig til jobbet.

Jeg har nemlig ikke høj ancenitet hos Eniro, og det er jo tilsyneladende et krav. Big Smile

mvh Hans

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:50

HAHA. Det er måske det job i verden som det er sværest at få. Det er bare så besværligt at skulle have ancenitet et sted som man ikke er ansat Cool

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:52

Peder TakeTwo.dk:
Det er bare så besværligt at skulle have ancenitet et sted som man ikke er ansat 

... jeg har tænkt lidt på..... jo... måske .... De søger nok efter nogen, som de tidligere har fyret????

mvh Hans

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:54

Hov, sådan havde jeg slet ikke lige vendt den Stick out tongue Så giver det hele jo pludselig mening....

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:12

Callcentre af den art, har vist en ret høj turnover af medarbejdere.
Arbejdede selv som atten/nitten årig i et callcenter med outbound telesalg - og i lang tid efter jeg var stoppe, fik jeg breve hvor de prøvede at lokke mig tilbage (typisk 3 flasker 'god' rødvin eller chancen for at vinde en rejse hvis jeg blev mere end en måned).

Desværre er telefonsalg ekstremt kedeligt Sleep 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)