Har netop brændt nallerne på en fyr som skulle leje vores ejendom i Vejle. Hans virksomhed "In Time Holding ApS", skulle overtage ejendommen i juni, så gennem de sidste to måneder arbejdede vi på overtid for at få den indflytningsklar. Lejekontrakten blev bearbejdet af advokat og alt var klar...... Men idioten dukkede aldrig og og kan ikke længere træffes. Han har tilsyneladende ikke engang nosser til at melde fra. Beklageligt at vi i god tro og naivitet stoler på folk - Det må vi jo tage til efterretning fremover:-( Anyway - Faktum er at vi har en fed ejendom i Vejle som vi gerne udlejer. Der er 20 værelser med egen postadresse. Desuden industrikøkken, spiserum og stue. Kæmpe have og lækker solaltan. Vi håber på at finde en lejer, der vil tage det hele, men ellers udlejer vi evt. til små virksomheder, der har behov for kontor eller andet. Hvis der er nogen, der har en idé til hvordan vi kan bruge ejendommen (og som evt. selv vil tage del i det) har min inbox masser af plads til input. Kontakt mig gerne for yderligere info.
|
Hej Lars AV AV
Ærgeligt at du skulle brænde nallerne.
Jeg bor i Slagelse og har ikke kendskab til hvad der findes i Vejle. Men du kunne:
-
Lave et Business Hus - hvor private lejer sig ind og har et kontorfællesskab. Jeg vil anbefale dig at sikre et undervisningsrum - der kan lejes ud til lejerne.
-
Et Sundhedshus/Livsstilhus - hvor private lejer sig ind og tilbyder eks. zoneterapi, kostvejledning, sygeplejersker som tilbyder private konsultationer, psykologer mm
-
Et Studenterhus
-
Et Kollegie
God vind