Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træd varsomt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brædstrup
Tilmeldt 24. Nov 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop brændt nallerne på en fyr som skulle leje vores ejendom i Vejle. Hans virksomhed "In Time Holding ApS", skulle overtage ejendommen i juni, så gennem de sidste to måneder arbejdede vi på overtid for at få den indflytningsklar. Lejekontrakten blev bearbejdet af advokat og alt var klar...... Men idioten dukkede aldrig og og kan ikke længere træffes. Han har tilsyneladende ikke engang nosser til at melde fra.

Beklageligt at vi i god tro og naivitet stoler på folk - Det må vi jo tage til efterretning fremover:-(

Anyway - Faktum er at vi har en fed ejendom i Vejle som vi gerne udlejer. Der er 20 værelser med egen postadresse. Desuden industrikøkken, spiserum og stue. Kæmpe have og lækker solaltan. Vi håber på at finde en lejer, der vil tage det hele, men ellers udlejer vi evt. til små virksomheder, der har behov for kontor eller andet. Hvis der er nogen, der har en idé til hvordan vi kan bruge ejendommen (og som evt. selv vil tage del i det) har min inbox masser af plads til input.

Kontakt mig gerne for yderligere info.
Mvh Lars Young

Med venlig hilsen Lars Young Mogensen - www.tylco.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 11:50

Hej Lars AV AVSuper Angry

Ærgeligt at du skulle brænde nallerne.

Jeg bor i Slagelse og har ikke kendskab til hvad der findes i Vejle. Men du kunne:

• Lave et Business Hus - hvor private lejer sig ind og har et kontorfællesskab. Jeg vil anbefale dig at sikre et undervisningsrum - der kan lejes ud til lejerne.
  • Et Sundhedshus/Livsstilhus - hvor private lejer sig ind og tilbyder eks. zoneterapi, kostvejledning, sygeplejersker som tilbyder private konsultationer, psykologer mm
  • Et Studenterhus
  • Et Kollegie

God vindWink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Brædstrup
Tilmeldt 24. Nov 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:42

Tak for respons og forslag.

Det er supergode ideer, men jeg har desværre ikke tid til at fører noget af det ud i livet, da min "rigtige forretning" har rygende travlt. Denne ejendom, var egentlig blot en lille investering. Mon der er en ildsjæl med gode ideer, der kan drive ejendommen som geshæft?

VH Lars

Med venlig hilsen Lars Young Mogensen - www.tylco.dk

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:47

Hej Lars.

den omtalte herre har også brændt mig af. Han lavede en stor kontrakt på 1.5 mill og fik en masse telefonnumre oprettet, men han har aldrig betalt en eneste regning.

Han er en klaphat.

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:31

Der skulle indføres selvtægt, fordi sådanne personer, ødelægger det jo for alle.

Ingen tør jo stole på nogen mere.

B.

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 6. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:29

Der er et hav af disse fuskere rundt omkring.

Den omtalte herre har lavet det samme nummer ved en bilforhandler her i byen. Han har snydt medarbejdere, lovet dem tæsk og andet godt. Jeg er ret sikker på at han er i gang med et nyt firma og endnu en gang fusk.

Vi har netop haft endnu et par fuskere inde i vores butik - de vil købe, først 1 dyr telefon og da det går nemt, så udvælger de hurtigt 5 andre dyre telefoner, men heldigvis var vores sælger kvik. Han udleverede kun 1 telefon og oplyste så, at de sidste telefoner først vil blive bestilt når han kunne se en betaling på den 1. telefon.

Man skulle lave et site, hvor disse fjolser kunne blive hængt ud.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)