Hej Søren. Som sportsinteresseret finder jeg siden meget interessant. Hvis der er noget, jeg kan lide, så er det ambitiøse sites, og det mener jeg i særdeleshed, at jeres site er. Professionalismen skinner igennem, og jeg er ikke i tvivl om, at I har fundet på et rigtigt brugbart koncept for mange mennesker. I er klar til at indtage hele verden, hvilket er et flot og svært mål i sig selv, men det er helt sikkert, at I er rigtig godt på vej. Hvad er målet i den nære fremtid - tager I nogle lande af gangen, og markedsfører jer der, eller hvordan bringer I nyheden rundt i hele verden? Jeg kan kun ønske jer held og lykke fremover - der venter jeg en stor fremtid, og en masse arbejde |
Hej Casper
Tak for din ros af vores side - det betyder rigtigt meget når det kommer fra en person med branche-erfaring. Jeg skal nok svare dig lidt senere i dag på hvordan vi håndterer vores markedsføring. Men mange tak fordi du tog dig tid til at se vores side igennem.
Vi hører stadig gerne fra andre som har feedback på Playerstransfer.com, både som idé og rent opbygningsmæssigt.