Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger kontakt til folk med sportsudstyr

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet en webshop, som jeg tror inden alt for længe vil blive ret stort.

Vi har pt på siden kosttilskud, MASSER af trænings tøj, Trænings maskiner/ cardio maskiner og lidt bokseudstyr.

Vi er lidt interesseret i at få endnu flere fede varer på vores side, men vi ønsker ikke at have mere på lager, da vi allerede har over 100 tøj dele i 5 forskellige str og mange forskellige farver.....dette vil bliver opdateret til over 200 forskellige dele inden længe.

Vi søger så kontakt til folk som vi måske via unikke links eller drop princip kan handle med også....målet er at yde bedre service overfor vores kunder, via at kunne tilbyde dem et større udvalg.

Vi forlanger ikke noget voldsomt for at hjælpe med at sælge jeres varer,blot et mindre procent sats af jeres salg.( forhandles efter hvad i kan tilbyde.).

Skriv til mig, hvis i er interesseret eller blot kender nogen som kunne være.

mvh Sportsmanden.

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:21

Hej, Jeg har kontakt en dansker i spanien som har agentur på forskellige kosttilskud, slankeprodukter, produkter til bodybuildere samt produkter til sportsfolk generelt.

Jeg ved at de er i gang med at opbygge en webshop med henblik på salg til private i hele europa. Han har lager i Spanien og jeg ved at leveringstiden fra Spanien til Danmark er ca. 3-4 dage - det skal du selvfølgelig have med i dine overvejelser. Du kan følge opbygningen af deres webshop på www.bodymaster.eu hvor kun enkelte af deres produkter er på - jeg etablerer gerne en kontakt hvis du er interesseret.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:36

Hej Sportsmanden

Har du en adresse?

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 17:25

Slet ikke andre som har noget at byde på?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)