Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Panik!!! Hvad er min tast selv kode!!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/9/2006 12:14:01 PM
Hvis du har en omsætning på under een million, skal du først inberette moms i juli. 2006 er første år, hvor det er gældende. ...

Interessant. Hvor har du læst det?
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:20
Hmmm ja, jeg har en omsætning på under 1 mil og:

Momsen skal være angivet og betalt senest 10. maj 2006.
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:02

Hej

Tak for alle jeres inputs Da jeg ikke kan finde ud af at bruge den ''quote'' ting, så skriver jeg en lidt blandet post.

Jeg har ik råd til en revisor. Har nada indtægter lige nu.

Jeg har bestilt ny kode og klør ellers på herfra.

Moms først i juli? Hvor ses dét?

*Louise
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:09
Louise, jeg synts du skal ringe til SKAT hvis du er i tvivl om hvornår du skal indberette Moms, det er så ærligeligt at få en bøde pga det :)
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:54

Det har jeg læst på Skats hjemmeside, da jeg selv var inde for at indberette moms. Det kunne jeg ikke få lov til - og hermed er den direkte besked fra Skat i copy/paste:

"Der er ikke tilgængelige perioder til indberetning af moms.

At der ingen perioder er tilgængelige kan skyldes:

• Den aktuelle periode er angivet enten via TastSelv Erhverv eller på anden måde.
  • Virksomheden er kvartalsafregnende. Perioder oprettes medio sidste måned i kvartalet.
  • Virksomheden er halvårsafregnende. Perioder oprettes medio sidste måned i halvåret.

Virksomheden kan forespørge på registreringsbeviset, hvoraf fremgår, hvilken afregningsfrekvens den har. Der gennemføres automatiske omregistreringer i november måned gældende for kommende år. Virksomheder med en årlig omsætning på mere end 15 mio. kr. skal afregne hver måned. Virksomheder med en årlig omsætning på mellem 1 og 15 mio. kr. skal afregne hvert kvartal og virksomheder med en årlig omsætning på under 1 mio. kr. skal afregne hvert halvår."

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)