> Er meget overrasket over at amino tilsyneladende tager dette så let?!? Man skal vælge sine kampe med omhu og holde sig fra at tage kampe op som man ikke kan vinde, og kun kan ende med at spilde en masse tid på. Ja, verden er ond og uretfærdig, men som iværksætter bør du fokuserer på det du kan få ud af denne "onde verden" uanset forholdene iøvrigt. Iøvrigt bliver man i skidt humør, hvis man skal bruge for meget tid på at "slås" mod dumme mennesker. Du får meget mere god forretning, en bedre bundlinie, og et bedre humør ud af at fokusere på alle de (forhåbentligt) positive ting i din iværksætter-hverdag. |
Hej Christian,
Nu kan jeg jo se at du har aktiveret vores service "Svindelkontrol" og du skal derfor holde øje med om der kommer bemærkninger i forbindelse med de betalinger som du modtager. Gennem vores Svindelkontrol holder vi øje med betalingskort, der kan være mistænkt for misbrug og svindel. Du skal herefter tage stilling til om du tror det er svindel og reagere derefter. I dette tilfælde kunne man forestille sig at kontrollen vil påpege at dette er kort er benyttet flere gange inden for fx de seneste 24 timer eller er blevet afvist andre steder.
Jeg vil dog heller ikke mene at der er noget at gøre i denne sag, da du ikke har haft et tab eller har et egentlig bevis (endnu). Du ved jo nu at de ikke skal have leveret noget og du derfor kan skrive alle de oplysninger op som du har indsamlet på dem og passe på at de ikke laver en ny bestilling, hvor de ændre nogle af oplysningerne.
Forsætter dette vil jeg da helt klar opfordre dig til at kontakte PBS og politiet om hvilke muligheder du har.