Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan løser jeg denne bedst

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Efter 3 ugers tid med en hård eksamen kan jeg nu koncentrere mig om min sider www.pyrokinetech.dk og .com

Til min glæde er jeg blevet kontaktet af en virksomhed fra Canada der gerne vil have nogle af mine artikler på deres side. Se det er jo skønt og det har jeg intet i mod. Problemet er bare, at så bliver jeg vel straffet af google?

Så vil i komme med nogle løsningsforslag for virksomheden kan få mit indhold og jeg besøgende?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 19:20

Fik lige denne fra virksomheden - Fantastisk som man "bare lige" kontakter Google. hmm hmm ved ski ikke

I just contacted Google.. What they told me was there is no problem with you giving me permission. Where they have a problem is when someone purposely puts there info on hundreds of different sites to get extra exposure. Being on a few different sites…. Google doesn’t pay any bother to that.He said that you own the article and allowing me to use it is totally up to you. They have no problem with it. 

I am glad I call google. Now I know how it works.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:32

Jeg ville ikke lade sådan en chance gå fra mig. Du kan skrive artiklen lidt om inden du giver den videre, og sørg for at de linker tilbage til din originale artikel, så så skulle der ikke være tvivl om oprindelsen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 20:37

Tak Jesper. Men kan det være rigtigt det svar de modtager fra google?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:04

Kenneth Boysen:

Jeg tvivler virkelig på, at han har kontaktet dem. Det er ikke noget, man "lige" gør!

Om han har ret ved jeg dog ikke. I princippet kan der jo allerede "dømmes" duplicate content, hvis samme indhold bare er 2 steder. Men som Jesper siger, bør du være godt klædt på, hvis du får et backlink og foretager nogle ændringer i artiklen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:31

Det lyder for mig som plausibelt at Google ville komme med et svar a'la det du nævner. Men om eller hvordan han evt. har været i kontakt med Google er umuligt at vide. MEn der er stedr som dette hvor det måske kunne lade sig gøre:

http://groups.google.com/group/Google_Webmaster_Help/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03

Måske har han kontaktet en lokal google afdeling. En virksomhed jeg arbejder med, har selv kontakt til google danmark på samme måde. Spørgsmål, annoncering osv.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:45

Det er skam ikke umuligt at kommunikere med Googles folk. Det kræver blot, man kender nogle af dem, har mødt dem på konferencer etc. Med lidt snilde og påpasselighed med ikke at misbruge det, kan det sagtens lade sig gøre at have en god stak mailadresser og kontaktpersoner i sin IM.

Om det så er tilfældet her, er jo lidt svært at svare på. Men hvis canadieren ikke arbejder med SEM eller SEO, er det lidt tvivlsomt.

Gør som Jesper siger: Omskriv og sørg for, der linkes til originalen.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:39

Martin Hegelund Møller:

Kenneth Boysen:

Jeg tvivler virkelig på, at han har kontaktet dem. Det er ikke noget, man "lige" gør!

Om han har ret ved jeg dog ikke. I princippet kan der jo allerede "dømmes" duplicate content, hvis samme indhold bare er 2 steder. Men som Jesper siger, bør du være godt klædt på, hvis du får et backlink og foretager nogle ændringer i artiklen.

1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043
Phone: +1 650-253-0000
Fax: +1 650-253-0001

Ring og spørg.. Tryk 5

De svarer rent faktisk

/jesper 

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 00:03

Tak for de mange gode indlæg. Føler mig ihvertfald godt rustet til at lave et samarbejde med dem Yes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)