Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på websitet www.advice-it.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens,

Har i ikke lyst til at komme med lidt feedback på vores hjemmeside, og fortælle hvad i mener om den.

Linket er: http://www.advice-it.dk (hvis du ikke allerede har set banneret herunder)

Vi forsøger at holde design og indhold så simpelt som muligt, og det er med den tankegang sitet er lavet.

På forhånd tak
Christian

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:18

Hej Christian.

Jeres enkle og overskuelige design virker meget tiltrækkende. Her lever I virkelig op til jeres målsætning og tankegang.

Til gengæld mangler jeres tekstmæssige indhold opstramning for at leve op til resten. Ganske kort: 

- Brug gerne kortere sætninger

- Husk at skrive "I" med stort i stedet for "i", når I henvender jer til kunden

- På siden "Hjemmeside/CMS" står der "fungere" i 5. linje. Der skal stå "fungerer"

- "i gang" i to ord 

Der er en del andre ting, der rent sprogligt ville gøre jeres hjemmeside nemmere at læse. Den er lidt "tung" at gå til. Er den oversat fra et andet sprog? 

Jeg kan desværre ikke gå i detaljer med det hele. Men skulle I få brug for mere sprogkorrektur, så henvend jer gerne direkte til mig.

Men som sagt, designet er rigtigt tiltrækkende.

Venlig hilsen

Anne Øgendahl

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:52

Dejligt enkelt design.

* Overvej at smide den røde tekstfarve langt væk (selvom den står godt til den røde trøje på dit billede her på siden ;-). Den er svær at læse for os farveblinde.

* Overvej at ændre e-mail-adressen i sidefoden, så den ikke er tekst. Det må tiltrække lidt spam, når det er tekst (og der skal jeg også lige feje for egen dør, kan jeg se).

* På forsiden står der "som det kan gøre hvis i skulle ud og købe licenser for mange tusinde kroner". Det kunne måske være godt med et hint om, at det bl.a. skyldes brug af open source, hvilket man ellers først finder ud af på en anden side. Samtidig vil nogle måske forvente, at I her lover, at I leverer løsninger for kun få tusinde kroner. Jeg kan forestille mig, at det ikke helt holder stik, hvis I også skal have timebetaling.

Hilsen
Johnny

Fra Albertslund
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:49

Mange tak for jeres meget konstruktive kritikpunkter. Flere af dem havde jeg slet ikke tænkt på, og jeg kan godt se på det hele at jeg skal have en udefra til at kigge vores tekst igennem.

Jeg vil dog gerne lige kommentere eller spørge om et par punkter:

• Emailadressen på siden er ikke skrevet i tekst men derimod i et simpelt javascript der også ligger på siden hvis det kunne have nytte nogle andre steder.
  • Hvad angår det med at "spare en masse penge" er det meningen at siden også skal kunne åbne folks øjne for de mange muligheder der ligger i opensource produkterne. Det er ikke nødvendigvis os der skal stå for det, og vi har grundigt prøvet at forklare folk hvor man kan finde information omkring opsætning af produkterne o.s.v. Har man derimod ikke mod på det... Så står vi til rådighed, mod betaling selvfølgelig. Men kommer det budskab ikke frem synes i? (Spørgsmålet er nok ment mest til Johnnys sidste kommentar)

Endnu en gang tak for kritikken... Og må der gerne komme mere hvis det er :-)

Christian

Fra København K
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 08:39

Når jeg fører musen over menupunket "Hjemmeside / CMS" hopper siden - det ser ikke godt ud.

Tror også jeg ville gøre noget ved hjørnerne så man ikke kan se den hvide baggrund.

Ellers fint...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:49

Menubaren holder ikke. Det kan godt være det er denne lorte computer jeg side med her. Big Smile Men den hopper og efter et stykke tid kan jeg slet ikke få undermenu punkterne frem.

Desuden holder dine hjørner ikke..! Det er sku ikke for pænt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)