Hej Casper
At der hele tiden kommer en ny tilvækst af 18 årige skal ikke tages SÅ bogstavligt.

Det er blot en indikation af, at mennesket som masse ikke er en passiv størrelse - mennesket er i bevægelse.
Gamle dør og nye kommer til - det illustrerer blot den konstante tilstrøm af mennesker.
Når man låser markedet fast i antal mennesker, så ser man alt for firkantet på det. Som det også er blevet sagt tidligere, så er ideen om at markedet bliver udtømt ren utopi og det har ikke hold i virkelighedens verden.
Så ånd blot lettet op - det er ikke en hentydning til, at man i MLM kaster sig frådende over de 18 årige.
Det var tværtimod pyramidespillene i sin tid, som primært gik efter 18-22 årige. Faktisk står det også nedskrevet, at man ikke bevidst må søge denne målgruppe i forbindelse med forretning. Dette gælder også socialt dårligt stillede.
Hvis du ser på de forskellige MLM firmaer der findes, så består de typisk af en meget bred gruppe mennesker.
Der er de unge og de ældre. Der er de enlige og der er dem med familie og børn. Der er pædagoger og elever. Chefter og arbejdere osv. osv.
Personligt kan jeg sige, at den yngste i mit netværk er 18 år og den ældste er 50.
MLM er en mulighed alle kan benytte sig af uanset alder, køn, race, social status eller whatever. Faktisk er MLM branchen nok blandt de mindst fordømmende af alle. En ung mand på bizzen bliver mødt med samme venlighed som en direktør. Personligt synes jeg at det er dejligt, at jeg ikke behøver at tilvælge eller fravælge nogen som helst.
MLM går bla. ud på at finde på, at finde dit potentiale og bruge det. Udover intjeningsmulighederne og produkterne, så er der virkelig mulighed for at gennemgå en personlig udvikling, som alene kan gavne dig i din fremtid.
MLM er kort sagt noget af det mest fornuftige, man kan bruge sin fritid på.
Det er en mulighed for, at etablere et sekundært eksistensgrundlag uden at skulle give afkald på arbejde, uddannelse eller betydelige summer penge.
Nogen mener at MLM er en risiko.
Jeg ser det som en ekstra sikkerhed, for der er ikke noget i verden der er sikkert og det inkluderer dit 9-17 job.
Mvh.
James