En søndag eftermiddag begyndte antallet af besøgende på min hjemmeside at stige gevaldigt, med besøg fra hele kloden 24 timer i døgnet. Ved check på google kunne jeg se at jeg lå nummer et på samtlige relevante søgninger. I løbet af denne uge blev alle besøgsrekorder slået.
Søndagen efter blev der helt stille......ved check på google dukkede siden ikke op blandt de første 600 sider.
Nogen der kan forklare så stort et hop frem og tilbage i google på så kort tid?
Når domænet er 8-9 måneder gammelt, burde det være ude over de nyhedsudsving, som Oxkjær ganske rigtigt påpeger.
Har du gjort noget aktivt ved siden på det seneste? Er der i perioden op til dette kommet en stribe nye links til din side? Har du ændret på sidetitler, descriptions, indhold m.m. på samme tid?
Ja, den var indexeret, og jeg følger ofte sidens udvikling på google dance tool etc, så jeg ved at den har været ret stabil. Nu er jeg dog faldet til et nivau der ligger under der hvor jeg var før, og man skulle jo tro at alle de hits jeg fik i løbet af ugen ville tælle på positiv siden...? Hvor lang forksinkelse er der mon på google beregningerne?