Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør til IT-virksomhed.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Først skal jeg lige sige at jeg var meget i tvivl hvor denne tråd skulle postes, men nu blev det her.

Som overskriften siger, søger jeg en leverandør til mit computer firma. Her taler jeg om eventuelle erfaringer med nogle leverandøre som andre på denne side har benyttet.

Mit firma er følgende: www.gamingbirdpc.dk

Det er endnu ikke et stort firma, men jeg forventer at salget vil stige de kommende år, når vi har fået etableret os ordentligt på markedet. Vi har endnu ikke fundet en ordentlig leverandør, så indtil nu har vi udelukkende handlet ved diverse it-websites som f.eks. getmore.dk eller shg.dk.

Derfor søger jeg nu jeres erfaringer og håber på at der er nogle der kender en leverandør som ville kunne leve op til mine krav.

Leverandøren skal kunne levere alt materialet til en computer, hvad der nu end hører under dette. Bundkort, processor, ram, kabinetter, køling m.m.

I kan evt. tage en tur rundt på min hjemmeside som dog er under renovation lige pt.

Jeg ser frem til at se nogle svar og på forhånd tak.

Med Venlig Hilsen

Andreas Ydesen.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 13:36

Hej Andreas

Du kan henvende dig til, ingrammicro, smg, tech data eller actebis. Det er de største der er på markedet i både europa og i hele verden. Du skal nok ikek regne med de gode priser i første omgang fra dem. De er jo i et marked der er præget af stærk konkurrence. Du vil nok opleve at du kan handle billigere de steder du allerede handler. Men det er også ok, hvis du kan tilføje noget ekstra til produktet, så kan du tjene mere den vej.

Med tiden kan du begynde at handle i udlandet, det er det shg og getmore(mmw) gør.

Følg med på www.crn.dk eller www.cw.dk der kan du sikkert finde en masse andre leverandører.

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:39

Superduper. Det vil jeg tage til eftertragning.

Nu tager jeg i hvert fald lige kontakt til nogle forskelllige og hører hvad de kan tilbyde mig.

Jeg siger mange tak.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)