|
Hej Amino'er. Jeg er en erfaren webdesigner/udvikler, der efter lang tids ansættelse i spændende medievirksomhed med mange portaler, er startet selv. CV'et efter et år som selvstændig er ganske godt med bla. flash-udvikling til Carlsberg, website i php/mysql til Tipsbladet, 442.dk, odds1.dk, gr8poker.com og 90minutter.com samt Web-tv til ComON og en flash-video til Lysmesteren. Før jeg gik selvstændig lavede jeg desuden en god række andre portaler og web-communities, e-shops og spil. Jeg er både god i usability, komposition og selve programmeringen. Har med andre ord været omkring det meste - og har et yderst kompetent netværk omkring mig, både til sparring og hjælp i travle perioder. Men som sagt er jeg gået selvstændig med eget firma og er altid interesseret i at høre om nye projekter hvor jeg kan være behjælpelig på den ene eller den anden måde, enten som partner eller ekstern konsulent/udvikler. Så hvis du mangler hjælp til en custom webbaseret løsning kan jeg meget vel være en del af løsningen. Skriv til mig på anders@andiso.dk eller ring på 2682 0115..!
|
Det ser sku rigtig godt ud det du har lavet - hvor er du henne i landet?
....sikkert i Kbh siden det ikke står nogen steder - i tror jo det er verdens navle og at FCK bliver mestre ;-)
Bliv gratis medlem