Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren webudvikler til rådighed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er en erfaren webdesigner/udvikler, der efter lang tids ansættelse i spændende medievirksomhed med mange portaler, er startet selv.

CV'et efter et år som selvstændig er ganske godt med bla. flash-udvikling til Carlsberg, website i php/mysql til Tipsbladet, 442.dk, odds1.dk, gr8poker.com og 90minutter.com samt Web-tv til ComON og en flash-video til Lysmesteren. Før jeg gik selvstændig lavede jeg desuden en god række andre portaler og web-communities, e-shops og spil.

Jeg er både god i usability, komposition og selve programmeringen. Har med andre ord været omkring det meste - og har et yderst kompetent netværk omkring mig, både til sparring og hjælp i travle perioder.

Men som sagt er jeg gået selvstændig med eget firma og er altid interesseret i at høre om nye projekter hvor jeg kan være behjælpelig på den ene eller den anden måde, enten som partner eller ekstern konsulent/udvikler.

Så hvis du mangler hjælp til en custom webbaseret løsning kan jeg meget vel være en del af løsningen.

Skriv til mig på anders@andiso.dk eller ring på 2682 0115..!

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 11:23

Det ser sku rigtig godt ud det du har lavet - hvor er du henne i landet?

....sikkert i Kbh siden det ikke står nogen steder - i tror jo det er verdens navle og at FCK bliver mestre ;-)

Tilmeldt 7. May 08
Skrevet kl. 13:42

Faktisk i Jylland - Viby/Århus.

Så jeg er ikke 'en af dem' :-)

Tilmeldt 7. May 08
Skrevet kl. 13:43

(Så jeg tror, at AGF bliver mestre inden for 3 år.... hehe ;-)) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)