Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oplev Europa? Idéer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

jeg er netop blevet den lykkelige ejer af domænet oplev.eu - fakturaen er netop dumpet ind :P

Jeg syntes selv at navnet er meget godt, og vil også gerne lave noget fedt på den. Men nu er det så jeg gerne vil høre jeres idéer, hvad skal siden indeholde. Det skal gerne være noget nemt og rimelig overskueligt, altså ikke noget som tager uoverommelig lang til at veligeholde/opdatere.

Selv har jeg netop nu leget med tankerne om et site, hvor man simpelthen kan vinde rejer/ture rundt i europa. Det skal måske være vores egne konkurrencer, men også i en rimelig grad annoncer/ads for andre rejse-konkurrencer.

Ordet er frit - skyd løs. Og ja, ved godt at det er mærkeligt med et webhotel, smo man ikke har planer for. Men jeg satte mig som sagt i kø til en masse gode navne, og var heldigt at få dette.. ;-)

// Jesper Skov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:21

Hvis du tilføjer reklamer, google adsense, mulighed for at viden rejser etc., bliver det så ikke blot endnu en side på nettet?

Efter min mening burde du lave noget om ikke unikt, så noget der afviger fra standarden.

Hvad med at lave et site eller community hvor backpackers fra hele verden har mulighed for at skrive sammen om erfaringer fra de steder de har været, og gerne vil hen? Et par backpackers har måske været i Thailand på en bestemt ø, og vil gerne videregive deres erfaringer til andre backpackers. Omvendt, et par venner skal til indonesien og vil gerne have råd, de kan så lægge en tråd eller et opslag på opslagstavlen på dit site, som folk kan besvare.

Hvis nogle personer har lyst til at mødes med den person de dansede med på stranden og har glemt at få deres nr., eller de vil efterlyse en at rejse med kan de også opsøge dit site.

Det skal med andre ord være et verdensomspændende mødested hvor alle rygsæk rejsende mødes...

Det er umiddelbart hvad jeg kunne komme på

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:40
Fin idé - ved bare ikke lige hvor nemt det bliver, men din idé er hvertfald taget til eftertragtning. Men dog er hverken Thailand eller Indonesien i Europa? :P

Edit: Endnu engang, flot idé - men har også tænkt på, at det nok er svært nu når vi hedder oplev.eu, da backpackers ofte bevæger sig over det meste af verden? Kan man nøjes med kun at holde sig til Europa? osv osv?

// Jesper Skov

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 10:15

Hvis det er nemt, så ville flere allerede have gjort det.

Det kan være et site til Europæiske backpackeres, der rejser i hele verden
Men så burde siden hedde noget på engelsk for at dække alle lande... Det er nok de færreste franskmænd der forstår hvad ordet oplev betyder...
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:41
Ja - noget for europæiske som rejser over hele verden, der vil jeg godt nok også mene at navnet oplev.eu falder udenfor (også selvom siden var rettet mod danskere) :)

// Jesper Skov

Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:49

Hej

Hvad med en download side for GPS ruter til bilen. Hvis det kan lade sig gøre. Er ikke så teknisk. Men man kunne downloade forskellige spænedene ruter ned igennem europa.

Held og lykke

Time2Cruise - Alt om krydstogt

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:53
Slet ikke dårlig, fin nok idé. Kender ikke meget til gps, og ved slet ikke om det overhovedet kan lade sig at gøre.. Men tak for det, flere tak :D

// Jesper Skov

Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:23
Hvad med at sælge domænet til Niels Arden?..
aarj, jeg er for plat i dag.

Må hellere give et forslag for at rette op den.

Min hustru og jeg fik begge penge tilbage i skat - og vi besluttede så at rejse for dem. Vi er firsttimers, så vi havde meeeget svært ved at vide hvor vi skulle starte.

Det kunne være rart at lande på et website som var neutral i forhold til salget af rejser. Man kan jo ikke læse sig frem til om Gardasøen er noget for en, når de mennesker som har skrevet teksten er de samme som skal sælge rejsen.... Smukke, idylliske, solfyldte - og i øvrigt brændcharmerende autentiske og flinke og rare lokalbefolkning - rustikt, fik vi nævnt smukt, og hyggeligt lille hotel ved denne italienske perle.  ifyaknowwhatimsayin..

Fyr op for beskrivelser af rejsemål i eu...
Lad familien danmark kunne lægge rejsebeskrivelser tips og råd om de listige restauranter etc.
... sælg bannere til rejsebureauerne..

.. men hold siden neutral i forhold til salg af rejser.
(måske findes denne portal allerede... ? Nu har vi købt rejsen, men vis gerne vej til en sådan side)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:32

Tusind tak for din idé - det lyder umildbart godt, men ved ikke helt om det er noget. Igen, så er det noteret.

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)