Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter Modetøj Import

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften fortæller leder jeg efter en importør af noget moderne tøj, lidt i stil med www.smartguy.dk dog måske lidt mere i den stilede ende end det...

Kan det passe at det kun er Dolce & Gabanna man kan købe af i wholesale, og at alle andre er fakeprodukter eller findes der faktisk mellemhandlere af denne slags?

Og hvordan sørger jeg for at jeg ikke får sendt et stort parti uautentiske produkter såsom 100 falske Gucci bælter eller lign? For fra kinesiske eksportører siger de alle sammen at det er Authentic og det ved jeg selvfølgeligt ikke om jeg kan stole på :D

Tak for hjælpen....
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:17
Dato: 4/7/2006 5:03:22 PM Forfatter:Milad Avaz

Som overskriften fortæller leder jeg efter en importør af noget moderne tøj, lidt i stil med www.smartguy.dk dog måske lidt mere i den stilede ende end det...

Kan det passe at det kun er Dolce & Gabanna man kan købe af i wholesale, og at alle andre er fakeprodukter eller findes der faktisk mellemhandlere af denne slags?
Og hvordan sørger jeg for at jeg ikke får sendt et stort parti uautentiske produkter såsom 100 falske Gucci bælter eller lign? For fra kinesiske eksportører siger de alle sammen at det er Authentic og det ved jeg selvfølgeligt ikke om jeg kan stole på :D
Tak for hjælpen....

Du må have fat i en agent i det land som du ønsker at importere fra. Han/hun kan varetage dine interesser, undersøge "rigets tilstand" for dig.

Tag evt. fat i en af de danske ambassader på det pågældende marked - de har som regel nogle forbindelser at trække på - eller kan henvise dig til rette instans.

Lasse B

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 9. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:13

Jeg er i øjeblikket i Pakistan - jeg er ikke agent eller lignende, men jeg ser selv på forskellige muligheder og har kontakt til tøj producenter - måske jeg kan hjælpe?

Nike, Hugo Boss, Diesel m.fl. har fabrikker her, men det er ikke muligt at købe varerne fra fabrikken (lovligt).

Men jeg har adgang til skræddere, stof, pashmina etc. Der er en del luksusvarer, der bliver produceret her.

Kontakt mig hvis vi skal tale nærmere.

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:37
Hej Milad,

Send mig en e-mail på k-willemoes@vip.cybercity.dk så skal jeg hjælpe dig. Jeg har selv en del varer og har herudover kontakter til en masse grossister.

Venlig hilsen,
Kasper
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:04
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 17:33
Hvis du sender mig din email kan jeg vidersende tilbud jeg for loebende fra en agent i EU. De er garanteret Authentic!

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 23:45
Du skal være 100% sikker på hvad du gør. Ellers kan det koste dig rigtig mange penge

Du må ikke købe mærkevarertøj udenfor EU og sælge det i EU. Du må ikke købe af de fabrikker som laver tøj for de store mærker. Det bliver karakteriseret som "fakes"

Der er KUN et document der kan bruges som garanti for ægthed og det er en faktura fra en mærkevareindehaver. Og samtidig SKAL du kunne spore varerene fra dig og tilbage til mærkevarerindehaveren. Dvs. Hvis du har købt af en mellemhandler og din mellemhandler har købt af en anden mellemhandler -ja så skal du 100% kunne dokumentere varens bevægelse fra mærkevareindehaveren og helt frem til dig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)