Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN er i Australien et ulovligt pyramidespil

Side 21 ud af 21 (209 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Greg

Jeg tror såmænd nok der spilles med åbne kort, man har blot valgt at slukke lyset.

og stilles der kritiske spørgsmål kan man jo altid hævde at kritikerne er indskrænkede.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 21:58

Gleerup:
Mht. stat beløbet, hvis Mc D. var en god forretning, hvorfor skal de så betale et gebyr på et par mill. til Mc D. i USA, for at drive forretning her i DK?

Jeg har 2 gange fået præsentationen fra ANC, og den seneste var af en af "de store" indfor konceptet. Det ser fra min synsvinkel mest ud som et pyramide spil, og jeg ville heller smide et par mill. i en Mc D. og tage det år på bøfskolen i USA end ofre 3000 + moms for et koncept hvor man først tjener penge den dag man har skovlet følgende ind i sin down line:

Level under                    repræsentanter       Kunder       Procent
mig                                                                              (provision)

1                                           2                      20           0,25

2                                           4                      40           0,25

3                                           8                      80           0,25

4                                         16                     160          0,50

5                                         32                     320          1,25

6                                         64                     640          6,25

Total                                  126                    1260          -   Her kan det godt blive en god provision hvis de 1260 kunder snakker godt med nogle der ikke er ACN kunder, ellers er det ikke noget ved det. 

De tal skal tages med lidt usikkerhed, da det er et par år siden jeg fik den sidste præsentation, men en frisk ACN kan jo rette mig hvis jeg husker galt.

Mvh.

Thomas

Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:59

Ronnikc:

Også røg vi lige tilbage til bønnemøderne igen.

Jeg vil håbe ms-tøzen er en fake konto fra en der forsøger at manipulere, for ellers er du godt nok blevet vasket grundigt i hjernen. 

Nej Ronnikc.. Jeg kan bare godt se de mange muligheder der er ved ACN.. Og ser man bort fra alt træning, og alt hvad der har med scenen at gøre så er det bare et indendørs "Roskilde festival" med mennesker fra mange andre lande.. Eller det er i hvert fald sådan jeg vil beskrive det her efter mit første event.

ms-tøzen er IKKE en fake konto og heller ikke en der er blevet hjernevasket. Du ved ikke hvor fed en oplevelse jeg fik i milano.

Man kan ikke beskrive et event.. Det skal opleves!! 

Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:23

Jeg har selv været til et såkaldt bom møde og har stilt mange meget kritiske spørgsmål både til enkelte repræsentanter men også en af de helt store

og på ingen tidspunkt blev hævdet at jeg på nogen måde var indskrænket

men at det var rart jeg turde stille dem for diskutionen der kom ud af det satte for mig konceptet i et helt nyt lys

netop at det er muligt at tjene gode penge i ens eget nevau det afhænger af hvad for en kunde/ kunder man får sig

men som en jeg har snakket med herinde fra sagde til mig; han blev sur og at finde ud af at han var blevet lokket med til et foredrag med en kendt amerikaner og det faktisk bare var et BOM møde.

Så kan jeg godt forstå at folk bliver skide sure

og jo det ligner da pyramidespil forskellen ligger i at ACN har et produkt de sælger ligesom TUPPERWARE, AM- WAY og LR- COSMETICS og det der med magneterne

hvor at i et pyramidespil er det penge der bytter hænder og der ikke foreligger nogen form for produkt af nogen art.

NM koncepter er ikke så anderledes fra Franchise koncepter ( McDonalds osv. )

I NM bruger man pshykologiske værktøjer som har været kendt i flere årtier

og i Franchise bruger man ensartetheden i produkterne og salgs stederne til at sælge det man har af produkter

ACN's produkter er så bare telekommunikations ydelser

for mig og se er det ikke så farligt som alle sidder og tror eller føler

og mulighederne for at opnå succesen afhænger helt at ens arbejdsdiciplin og hvor langt man vil gå for at få succesen indenfor konceptet

og det kan jo ikke være helt så farligt som der menes herinde når der er 5 offentlige instanser der godkender det

Telestyrelsen, justitsministeren, forbrugerombudsmanden, konkurrencestyrelsen og erhvervesrådet

jeg tror mere det er folk der har prøvet og som ikke har ville følge konceptet og dermed ikke fået succes og nu skal retfærdiggøre deres

fiaskoer nøgagtig som vi danskere jo er bedst til nemlig bitche når det går i lort for os

og det må jo virker ellers kan der jo ikke være nogen der tjener penge på det vel tag nu bare milano eventen der var 3 såkaldte RVP'er og et par son var blevet SVP bare her i Danmark så helt til rotterne kan konceptet jo da ikke være

prøv det nu selv først også lad være med at rakke ned på noget i ikke har forstået eller som jeg ser det har fået galt i halsen

ACN IS THE DEAL BITCHES

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:56

hunter:
og det må jo virker ellers kan der jo ikke være nogen der tjener penge på det vel tag nu bare milano eventen der var 3 såkaldte RVP'er og et par son var blevet SVP bare her i Danmark så helt til rotterne kan konceptet jo da ikke være

En af bagmændene til 90'ernes pyramidespil kørte rundt i en Lamborghini. Så var det koncept vel heller ikke helt til rotterne. Eller hvad? Logikken er den samme.

Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:00

Jeg har nu læst disse kommentarer frem og tilbage, og jeg tror nu at grunden til at Gleerup ikke bruger 15 sider på at skrive en forklaring til jer der jo alligevæl ikke er interesserede, men kun skriver utilfredse kommentarer fordi i vil kværulere og diskutere... I er jo ikke interesserede i at høre ACN´s koncept, men er blevet van til at alt skal ses og høres fra en proffessionelt opstillet reklamevideofilm... Men hvis det var det der blev gjort er der jo nogle der skal betale for hvad et sådant koster... Og hvem mon det vil være? -Jo kunderne! I har jo selv allerede bestæmt jer for hvordan ACN´s koncept virker... KEnder i ikke det at hvis man over f. eks. en mail eller per telefon fortæller om en lænestol, vil personen i den anden ende lynhurtigt forestille sig den de selv har set eller kender... ikke den som man vil fortælle om?? Så lad dog manden forklare sig som han kan bedst!! Lav en aftale med ham om at han kan komme og vise hvorfor han mener det er et godt koncept, i stedet for at diskutere hver jeres forståelse over denne side? Hvordan ville du selv forklare hvordan en motor i en bil virker hvis du ikke havde mulighed for at vise det selv?? Så stop med at bombe manden ned med spørgsmål i jo tyleligvis ikke vil have svar på, men bare ret i!!

-Henrik.

Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:06

Du har ret i at aflønningen er dårlig hvis du kun koncentrerer dig om selv at skaffe kunder. Men meningen er jo at du skal udvide din forretning... Hvis ikke du / i har fanget den endnu, var det måske en ide at få aftalt en tid til selv at se hvordan det fungerer??

-Nå nej du vil jo kun diskutere? Tænk hvis du spilte 20-25 minutter på noget jeg personligt kender nogle der lever af i dag... Nej så hellere sidde her i en halv time og irritere sig over at du ikke kan få det på en video??

Utroligt?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:57

Det er da en gammel tråd - jeg er sikker på at Jesper er blevet klogere siden da med al den debat der har været samt info på bla. min site om network marketings styrker, svagheder, muligheder og faldgrupper. Wink

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 17:38

Greg Provenzano:
uden at kende tankegangen bag McD mener jeg aldrig, at jeg har hørt, at det kun er muligt at tjene penge, hvis du først sælger 10 hamburgere og derefter finder 3 andre personer, som vil starte en restaurant op; Men der kan selvfølgelig være noget, jeg ikke har fanget Surprise

Ved godt, at det er en gammel tråd, men ovenstående fik mig til at smile Big Smile

Side 21 ud af 21 (209 indlæg)