For nyligt blev jeg bedt om at hjælpe et par eksisterende kunder i gang med en webshop baseret på de standardløsninger, der findes på markedet. Sammenligningen faldt ud til Dandomains fordel - ikke mindst fordi, at deres webshop er helt rigtigt designet når det kommer til søgemaskine-venlighed. Den er altså designet fra starten, så du har alle muligheder for at udføre optimal SEO. Jeg synes det er rigtigt godt, at du tænker på SEO inden du investerer - og Dandomain får altså min stemme |
Henning Wraae:DanDomain er nok den standard løsning der udvikles mest på i øjeblikket,
Uden at vide noget som helst om standard løsninger vil jeg nu nok stille mig tvivlende overfor denne påstand. I mine ører lyder det meget utænkeligt, at et lille dansk firma som DanDomain skulle udvikle mere på deres webshop end et helt open source community gør på sådan noget som f.eks.osCommerce.
Men som sagt har jeg aldrig sat mig ind i hverken det ene eller det andet, så det er en påstand udelukkende baseret på mit kendskab til open source software-verdenen.
Bliv gratis medlem