Hej alle aminoer :)
Jeg er pt. ved at bygge på min webshop, der skal sælge erotisk legetøj og beklædning til en udvalgt del af det erotiske marked. Her snakker vi excentrisk lingerie, sko, nylonstrømper, legetøj osv
Hvad er godt at huske at få med?
Kan man få for meget på sin side?
Pt. sigter jeg en del på fetish og bdsm markedet, da det er der, jeg mener der pt. er størst behov for en seriøs shop. Nogle der har nogle gode ideer eller erfaringer i den erotiske branche de vil dele, kunne det være rart.
MVH
Unique Lady |
Hej Unique Lady
Her er kun nogle gode råd og små vink. Du er velkommen i vores branche ligesom andre hvis bare man er seriøs, ikke snyder kunder, ikke dumper priser og ellers overholder internet lovene og loven omkring internet / fjernsalg.
Du er mere end velkommen til at kontakte undertegnede.
Men når dette er sagt så pas på hvad du bevæger dig ud i. Alle mener at man vil komme med en seriøs shop og specielt prøve at bevise at ens shop kan blive den bedste og mest seriøse.
Det er vi ca. 6-800 andre shops i denne branche der mener at have. Det er og bliver en svær start du er oppe imod.
Det kræver viden, lyst, mange timer og specielt en pose penge at få en god start.
Alle tror at så snart man er i denne branche så kan man blive millionær indenfor ½-1 år.
Den største ' fakta morgana ' hvis man tror det er ligeud af landevejen.
Vi har været +18 år om at komme der hvor vi er idag.
Men mere om alt dette kan du få hvis du evt. ønsker at kontakte mig. Så skal jeg nok prøve at guide dig lidt mere.
Hilsen Mogens Paradiss