Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engelsk Selskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere fået gode svar i dette forum, så jeg prøver igen!  

Jeg har måske muligheden af at overtage nogle Internet services i London, til det vil jeg danne et LTD selskab, LTD selskabet bliver et datterselskab af mit  danske holdingselskab.  LTD selskabet giver overskud, men ikke nok til at lønne en medarbejder fuldtids endnu, så jeg vil outsource supporten af servicen til  et andet engelsk firma og lade overskuddet ophobe sig i selskabet.

Nu er det bare at jeg pt. er ledig i DK, dvs. jeg arbejder for et vikarfirma og får så dagpenge indimellem, og at jeg har planer om forsætte dette indtil jeg tager springet til efteråret.

Spørgsmålet er så, kan jeg være ledig, eje et overskudsgivende Engelsk selskab uden at få ørene i den offentlig maskine ?

Lad mig tilføje, jeg ønsker ikke at snyde med skat, jeg ønsker at alt skal være så korrekt som muligt! så ingen negative kommentarer om det tak
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:57
Dato: 4/6/2006 8:08:26 PM Forfatter:Henrik Nielsen
Spørgsmålet er så, kan jeg være ledig, eje et overskudsgivende Engelsk selskab uden at få ørene i den offentlig maskine ?

Jeg tilføjer lige, hvis der skulle være lidt admistrativt arbejde, så bliver jeg naturligvis aflønnet på normal vis, og fratrækker det dagpengene

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:25
Dato: 4/6/2006 8:08:26 PM Forfatter:Henrik Nielsen

Lad mig tilføje, jeg ønsker ikke at snyde med skat, jeg ønsker at alt skal være så korrekt som muligt! så ingen negative kommentarer om det tak

Har lidt svært ved at se at du ikke her ser efter en mulighed for at "snyde" - ikke måske i skat - men dagpenge fra "Firmaet Danmark" selvom du laver penge...hmmm!

Anyway... faktisk var der en artikel i bladet "Money Maker" der minder lidt om det du spørger, omend det handlede mere om forhold indenfor DK´s grænser...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:11
Dato: 4/6/2006 11:25:06 PM Forfatter: Lasse Burholt [QUOTE]Dato: 4/6/2006 8:08:26 PM Forfatter:Henrik Nielsen

Har lidt svært ved at se at du ikke her ser efter en mulighed for at ''snyde'' - ikke måske i skat - men dagpenge fra ''Firmaet Danmark'' selvom du laver penge...hmmm!
Anyway... faktisk var der en artikel i bladet ''Money Maker'' der minder lidt om det du spørger, omend det handlede mere om forhold indenfor DK´s grænser...
Lasse

Mener du så osse at jeg snyder når nu jeg fortæller dig at jeg ejer en ejendomsanpart i et dansk  K/S??,  den bliver jeg beskattet af når den giver overskud.

For rent teknisk vil jeg bare eje selskabet, arbejdet bliver udført af andre
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:22
Dato: 4/7/2006 12:11:14 AM Forfatter: Henrik Nielsen
Dato: 4/6/2006 11:25:06 PM Forfatter: Lasse Burholt [QUOTE]Dato: 4/6/2006 8:08:26 PM Forfatter:Henrik Nielsen

Har lidt svært ved at se at du ikke her ser efter en mulighed for at ''snyde'' - ikke måske i skat - men dagpenge fra ''Firmaet Danmark'' selvom du laver penge...hmmm!
Anyway... faktisk var der en artikel i bladet ''Money Maker'' der minder lidt om det du spørger, omend det handlede mere om forhold indenfor DK´s grænser...
Lasse

Mener du så osse at jeg snyder når nu jeg fortæller dig at jeg ejer en ejendomsanpart i et dansk  K/S??,  den bliver jeg beskattet af når den giver overskud.
For rent teknisk vil jeg bare eje selskabet, arbejdet bliver udført af andre

Det skal jeg ikke gøre mig klog på ;-)
Det var blot lidt en spøjs forespørgsel ;-)

Skal forhøre mig mht. dit spørgsmål ...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)