Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fladskærm med indbygget computer og trykskærm i flot design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle Aminoer

"Vi har et godt tilbud til dig"
 
Vi har netop færdigudviklet en ny fladskærm med indbygget computer og får at få skydt gang i salget giver vi iværksættere fra amino 10% frem til 1. Maj på vores office line.
 
Med en sammenbygget løsning slipper du for pladsoptagende kabinetter og ledninger da det hele er bygget ind i den tynde skærm. Sæt strøm til og det kører.

Det pladsbesparende design, samt muligheden for at få skærmen leveret med trykskærm, giver nogle helt nye muligheder for at integrere computeren på steder hvor det før ikke var muligt, eller gøre eksisterende anvendelsesmuligheder mere yndefulde.

Af anvendelsesmuligheder kan nævnes.....:

KONTORBRUG

Skal du eller dine medarbejdere have ny computer og er pladsen træng?

KASSESYSTEMER

Ingen kabinetter under disken, ingen ledninger, enkelt sort design og en trykskærm der gør tastaturet overflødigt ved visse systemer.

INFORMATIONSSKÆRME

Mangler i et sted i virksomheden hvor medarbejdere eller kunder kan søge informationer omkring jeres produkter, arrangementer eller lign.

RECEPTION

Lad dine gæster blive mødt af et flot receptionslokale uden ledninger hængende ud over receptionistens bord.

INTERNETCAFE / UNDERVISNING

Skal du have mange computere samlet et sted, giver Postallo Office line et mere enkelt udtryk.

MESSER

Skærmen er en god måde at skabe spændende og interaktive oplevelser for dine potentielle kunder på messestanden.

HOTEL/BOOKINGSYSTEMER

Lad selv dine gæster tjekke ind, booke mødelokale eller squashbane.

ANDET

Ovenstående er kun forslag til anvendelsesmuligheder. Har du selv en ide til hvordan produktet kan anvendes i jeres virksomhed, så kontakt mig til en uformel snak om mulighederne.

Gå ind på www.postallo.dk og vælg "office line" for yderlige oplysninger samt billeder af produktet.

Skulle nogen have spørgsmål er I mere end velkommen til at skrive et indlæg her i forummet, en mail på anders(a)postallo.dk eller ringe på tlf: 20 83 43 33

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg kunne godt være interesseret i at tilbyde min kunder interaktive løsninger med touchscreen. Men jeg vil lige høre dig hvad pris leje de ligger i?

Tilmeldt 1. Apr 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne starter fra 7.999, men du kan finde en komplet prisliste samt produktspecifikation som pdf på www.postallo.dk under office og shop.

Plus moms og minus de 10% i rabat
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)