Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne atter engang godt bruge lidt feedback på hjemmeside...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugernes hjemmeside ( hvis der er indtastet oplysninger om det ) kan ses på deres profil ude i vestre side i menuen "muligheder". ;-)

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:55

Håber I på den ene eller anden måde finder frem til min hjemmesideSmile....og så må I da meget gerne melde tilbage. Vær nu ikke for hårde ved mig, jeg er jo helt grøn.....nej, meld endelig tilbage med alt hvad I har af feedback.

Nanna 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hej Nanna, Efter som du vil ha' lidt feedback på din hjemmeside så kommer den her. 1: Mit første indtryk af siden er "F**** ikke mer'? , Du må godt få lidt mere indhold på forsiden. 2: Menuen , jeg syntes at teksten er meget lille og kan næsten ikke læse den, du må godt lave den større og måske en del pænere. 3: Hvad siger du til at jeg laver en hel ny hjemmeside til dig GRATIS? Du får hele pakken med unikt design, billedegalleri, nyhedssytem, og et komplet CMS... Som gør det nemt for dig at ændre på indholdet og tilføje nye billeder samt give dig et større overblik. Grunden til dette er at jeg skal have nogle sider til min portefølje / CV. Du kan kontakte mig på Yusuf@Erdogmus.dk jeg kan levere inden for 1 uge :D Mvh. Yusuf E.
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 19:19

Hej Yusuf

Tak for din feedback. Hvad mener du egentlig når du skriver "F****????? Kan jo betyde mange ting. Som jeg skriver, er hjemmesiden stadig under opbygning. Teksten er stadig mangelfuld og om den skal være større eller mindre, må jeg lige finde ud af.

Også tak for dit tilbud om at lave min hjemmeside gratis. Burde jo umiddelbart sige ja tak, men er faktisk ret glad for det jeg har lavet. Måske du kan fortælle lidt mere om dine erfaringer og hvad det præcis er du arbejder på at få op at stå. Kan ikke rigtig se det ud fra din profil.

Igen, tak for hjælpen.

Nanna 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Altså, kan mange ting som Webdesign / Coding og kan levere et godt stykke arbejde til den KRÆSNE KUNDE, har erfaring med integrering af PHP Script og coding i XHTML & CSS samt en lille smule PHP & MySQL. Du kan jo altid se hvad jeg har at komme med og derefter vælge at sige ja / nej hvis du ikke vil have det.
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:01

Hej Nanna, Her er de ting jeg ville rette, hvis det var min side..

Dumt at have en links side, hvis der ingen links er :-)

Kontakt siden: mindre bogstaver (gælder egentlig alle siderne, men især denne)

Profil: Da det er dig selv du sælger, er det vigtigt med et foto af dig selv - gerne et professionelt foto

Referencer: Slet linien "referencer kommer snarest", det lyder som om du ikke har haft nogen kunder endnu, men det kan jeg jo se på billederne, at du har.
Måske nogle fotos hvor der er lidt større forskel på før og efter.. på nogle af billederne, tænkte jeg - hvad har hun egentlig lavet?Slået toiletbrættet ned og sat en ny plante i vinduet :-) (Med mindre det er det det går ud på, at indrette med de ting som er der i forvejen)

Erhvervsindretning: Tomme sider er lidt dumme, fordi man igen tænker.. har hun ingen referencer inden for erhvervsindretning? Så tør jeg ikke bruge hende til det..

På en side står: Her beskrives de elementer der arbejdes ud fra og så står der vand, jord osv. med et foto - men der er ingen beskrivelse.. Så mig, der ikke har forstand på det, tænker, hvad har det med sagen at gøre, at der er et foto af noget jord?

Forsiden virker lidt tom,  måske igen lidt mindre skrift og lidt mere tekst.

Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:44

Jeg er generelt enig med ovenstående kommentarer. Dine billeder er blurry, da de ikke vises i den rigtige opløsning:

http://www.visionarydesign.dk/page2.html

Mit foreslag er enten at resize billederne eller ideelt implementere en måde billederne ka vises i en større opløsning. Det er forholdsvis svært at se den fulde effekt af "før og efter"-billederne. 

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 19:41

Så har jeg brugt lidt flere timer på min hjemmeside. Hvordan ser det ud nu??? Mangler stadig et billede af elementet "ild". Leder med lys og lygte.

Er lidt i vildrede om hvad der kan stå på forsiden så den bare fanger. Noget der ikke står nævnt på alle de andre sider.

Nogle forslag???

Nanna 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)