Hej! Jeg skal måske starte med at nævne at jeg absolut intet ved om SEO, og derfor kan det godt være at det er et dumt spørgsmål! Er min side Junknet.dk blevet slettet fra Google? Er det nogle der kan svare mig på hvad der kan være galt?
|
Er jeg blevet slettet fra Google?
- 1
|
Jeg startede siden for under en uge siden, så man kan vist godt kalde den ny ;) Det der undrer mig er at jeg har kunne finde mig selv og at jeg pludselig ikke kan det længere. Men det er måske meget normalt for nye sider? |
|
Hejsa, .. Nix du er ikke slettet fra google men bare dykket lidt efter du er blevet listet. Linket du har lavet med ´gratis spil´ er helt ok bare forstæt sådan, .. du skal vel også op med ´online spil´ osv ik eller ?. husk at gøre det fra forskellige forummer og andre steder du kan smide det ind og ikke kun herinde. Formange links fra samme IP giver ikke det store. husk at ikke bytte links direkte med andre ?? Se forresten lige at få lidt flere metatags med minium som fx som herunder <head> <TITLE>Junknet.dk | Gratis online spil</TITLE> </head> Er du i tvivl så gå ind på dine konkurrenter side og op i ´vis´og ned i ´kilde´ i din browser,.. :-) Good luck
|
Behov for at komme i gang ?, lån penge her