Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Befordringsgodtgørelse med tog?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er et nystartet firma, der er lokaliseret i Esbjerg. Jeg er bosat i Århus. Kører man i bil til og fra arbejde, kan man få befordringsgodtgørelse. X antal kroner for de cirka 300 kilometer, der er til og fra Esbjerg. Kan jeg ligeså, hvis jeg tager toget?

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:18

Du får befordringsfradrag uanset om du kører med tog eller bil. Det er samme sats.

Hilsen Jakob

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:21
Husk at der er forskel på godtgørelse og fradrag - I dit tilfælde er det et fradrag når der er tale om kørsel fra hjem til arbedsplads.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 16:00

Anders Christensen:
Husk at der er forskel på godtgørelse og fradrag - I dit tilfælde er det et fradrag når der er tale om kørsel fra hjem til arbedsplads.

Kan man udbetale kørselgodtgørelse til sig selv når man kører til kunden, også i tilfældet at man ikke udbetaler løn til sig selv? Hvilken form for dokumentation skal der til, og hvor kan jeg læse mere specifikt om det. 

Tilmeldt 31. Mar 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:13

Anders Christensen:

Tak for svaret. Jeg fik, bla. på baggrund af dit svar, bedre styr på forholdene.' 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)