Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv gerne lidt kretik af hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kik en tur ind på www.service-holdet.dk og skriv gerne hvad du syntes.

Vi fylder vare op i dagligvare handlen,og arbejder feks. for Colagte med at fylde vare op, lave udstillinger i butikker som feks. Bilka.

Mange hilsner

Claus

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Er paa vej ud af doeren, saa det sker lidt hurtigt:

. navigation forsvinder naar man gaar ind paa en underside, rigtig daarligt.

. header ser virkelig un-pro ud naar man straekker billedet som i har gjort det.

. navigation < a > farven har ikke nok kontrast i sig.

. aldrig brug HTML til at resize billedere, giver en daarlig effekt

. meget af teskten er ulaeselig.

. lidt teknisk er: Aldrig brug < table > som layout vaerktoej, det er KUN og KUN til tabular information.

Faa et helt nyt webdesign, fordi jeg kan ikke se hvad "pointen" er med det i har (udover det med stjernene). i blander mange stile sammen. Hyre en prof webdesigner til det.

Det var lige 2mins kritik, PM mig hvis du vil hoere mere.

Peace brother ;-) 

mvh /jcharnley 

Fra &#197;lborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:59

Hej Claus

Undskyld jeg siger det, men din side er langt fra køn og jeg ville aldrig købe noget fra den den er meget uprofessionel 

jeg syntes du skal finde et web bereau som kan tage hånd om din hjemmeside og give den et lidt mere professionelt prej

evt kontakt mig på en pm 

Mvh Thomas

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:02

Mine første indskydelser, ment i en god tone.

Det er ikke en side, der sælger noget til mig. Den udstråler ikke kreativisme. Det virker som om, at i har sat jer ned og lige bakset noget sammen. Teksten på siderne virker tilfældige. Siden bør lysnes - selvom i sigter efter månen ??? Der er ikke meget symbolik i det.

Fjern i øvrigt jeres side til sommerhuset og flyt det til sin egen hjemmeside. Det har ikke noget med jeres serviceforretning at gøre.

Kunderne køber primært jeres kreative aktiviteter. Skriv noget om, hvad jeres baggrund.

Ja, jo mere jeg kikker på siden vil jeg anbefale, at få fat i en professionel designer/reklame m/k der kan gøre noget ved siden.

Jeg beklager mine lidt kedelige meldinger. Det kan være, at der er andre, der har noget bedre om det.

Hilsen Jakob

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 15:05

JakobN:

Jeg beklager mine lidt kedelige meldinger. Det kan være, at der er andre, der har noget bedre om det.

Hilsen Jakob

Ok, det var der så ikke lige.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:35

Ja, jeg må desværre tilslutte mig.. og undskyld, hvis det bliver hårde ord.

Når i sælger opstillinger i butikker og lign., skal jeres hjemmeside også vise, at i har styr på farvesammensætninger, stil, kan sammensætte tingene rigtigt, at i kan sælge en vare.. Og med den side kan i slet ikke sælge jer selv eller noget andet.

For det første er den ikke særlig køn at kigge på, alt for rodet og alt for mange mærkelige farver blandet sammen - Skriften bliver nærmest ulæselig på stjernehimmel-baggrunden og på tekst siderne er der kun tekst, ingen billeder eller andet, så det bliver lidt folkeskole-stil-agtigt.

Det er meget blandet hvad der står.. fx kan man lige læse at i også vil leje et sommerhus ud, hvilket jo er noget man normalt gør privat.. og derfor virker det ikke særligt professionelt..

Og teksterne er heller ikke gode.. fx vi sørger for en udspecificeret faktura.. det skriver i lige, hvis nu de var i tvivl om, hvor vidt det var en gratis service eller..?

Man kan ikke læse fx hvor mange ansatte i har.. Når man kigger under ledelse er der 3 personer, uden nærmere forklaringer eller evt. fotos..
Er det unge mennesker i får ud i butikken eller jer selv? Ser i præsentable ud? Er der nogle bestemte områder i er i eller hele DK? Er der en prisliste eller laver i tilbud? Kan man også få jer til at komme med forslag til opstilling? Kan i også sælge display osv.? Er det samme person som kommer ud i samme butik hver gang? I det hele taget noget mere relevant info..

Og hvad er det her..
Vi sigter efter månen - skulle vi ramme ved siden af - er vi stadig en af stjernerne.. Er det taget fra Mette 4.klasses poesibog? Wink

Men ideen til forretningen er jo god nok! Så brug de kroner det koster på at få en ordentlig hjemmeside! Lige nu ligner det lidt en hjemmelavet fanside for starwars.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)