Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskaber

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Har nok egentlig selv svaret på dette spørgsmål men prøver alligevel. Er stadig i gang med opkøb af nogle aktiviteter i en virksomhed i lokalområdet. Men har ikke helt kunne danne mig et overblik over indtjening i den del af det jeg er ved og købe. Dog er jeg nu kommet i besiddelse af nogle af tallene fra virksomheden på legal vis( vil ikke lave noget kriminelt), har fået det udleveret af ejeren men der mangler lidt af det skulle ligge hos deres revisor. Men er der en eller anden måde det kunne tænkes at man kunne komme i besiddelse af resten af  regnskabet eventuelt betale for det. (www.experian.dk). Skal siges det er en enkeltmandsvirksomhed og ikke et selskab der er tale om. Grundlaget for jeg gerne vil se totaltregnskabet for virksomheden er at det pludselig ikke viser sig og være så god an forretning som det var lagt op til at det skulle være og derfor er finansieringsgrundlaget ved at smuldre lidt for mig. Men er dog ikke ved at få kolde tæer (endnu). Big Smile
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04

Hej!

Nej,..idet det er et enkeltmandsfirma.

Fra Nibe
Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:40

Okay tænkte det nok var sådan for et enkeltmandsfirma. Men så må jeg jo se om jeg kan få banken med på ideen alligevel nu jeg må nedjustere med ca 40% i forventet regnskab for virksomheden. Nu du har svaret alligevel Peter har jeg et hurtigt spørgsmål mere ang forrenting af brugte maskiner. Hvor lang tid kan jeg forvente banken mener jeg skal bruge at forrente brugte maskiner der skal afskrives på. Der er et par stykker af dem i den dyre ende en til 100.000 og en til 80.000 og en til 30.000 solide danske kroner.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)