Jeg er ved at få lavet en hjemmeside til mit nye produkt, men er kommet i tvivl om hvordan jeg får en webshop implementeret. Webdesigneren sørger for mulighed for implementering, men jeg ved stadig ikke hvilken løsning jeg skal vælge. Hvad er den billigste, men stadig stabile løsning til en webshop der kun skal bestå af nogle enkelte varer og hvad koster det ca. om måneden?
DanDomain er også en meget populær løsning som i dag har over 1600 danske løsninger kørende. Sikker, brugervenlig, fleksibel og så kan du få designet som du ønsker. Den kan optimeres ift. SEO, håndtere mange brugere, vare og du kan oprette en gratis demo i 30 dage(og mere hvis du spørger dem pænt ). Der er et hav af tillægsmoduler som da kan tilvælge alt efter behov.
Har du yderligere spørgsmål så tjek evt. lige DanDomain.dk eller kontakt mig på 28 18 98 43
Først og fremmest, så er det vigtigt at du tænker på hvilken type web-handel du ønsker.
Er der tale om 40-60 produkter, bør du nok, som andre også siger, vælge en DanDomain, eller en OsCommerce instalation, der sagtens kan køre paralelt med din eksisterende side.
Er der tale om 4-5 produkter, som er de eneste der bliver solgt på siden, vil det smarteste nok være, at få lavet en speciel tilpasning af OsCommerce, eller få lavet dit eget miniature system, hvor folk bare har mulighed for at købe disse enkelte produkter. Det gør siden meget mere enkel for kunden - både brugervenligt og æstetisk...
Det hele afhænger selvfølgelig også af budgettet :)
Jeg får brug for en webshop med ganske få produkter. En fire-fem stykker. Jeg kunne selvfølgelig godt tænke mig at få webshoppen til at "matche" resten af hjemmesiden i design og farvesætninger. Er det muligt - til en overkommelig pris?