Sikker indtjening!" Opstart :snarest |
er det stiling enu fri jeg har en bil med lift til 8 pale mo gerne ringe til mig på tlf 22199306 for få lile snak
Sikker indtjening!" Opstart :snarest |
En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn
er det stiling enu fri jeg har en bil med lift til 8 pale mo gerne ringe til mig på tlf 22199306 for få lile snak |
Hvorfor kvinde . er køn ikke underordnet. Bare nysgerrig |
Nu er jeg ikke vognmand, men har undersøgt lidt for at se om jeg skulle kører lidt for andres regning. PT er jeg gået lidt bort fra det da det er et marked der er voldsomt underbetalt, hvis du skal have en løn til dig selv eller en chauffør på kr. 110 i 164 timer vil ens faste omkostninger se således for indkørsel se således ud:
Alle beløb uden moms. Hvis mine beregninger er forkerte vil jeg gerne korrigeres. Min beregning giver en time pris på kr. 251,25 excl. moms. Det bedste jeg blev tilbudt for lang og høj Transit med lift var kr. 275,00 + Moms pr. time. Efter min beregning vil det give et overskud pr. time på kr. 23,75 svarende til kr. 3.895 pr. måned ved en normal arbejdsuge. Så skal man hellere ikke kører mere end max 2500 km. pr. md for så skrider disel forbruget. |
Man kan diskutere om forsikringen virkelig er så høj og heri tænker jeg på godsets forsikring specielt, idet man kunne tænke sig, at transportudbyder kan have godsets forsikret i en fælles pulje. Endvidere er det nok klogt at lave en såkaldt dieseltillægs-aftale som reguleres hver uge eller hver måned med en udgangspunkt på prisen ved start af aftalen. mvh |
Hej Alle Lige for at svare på de forskellige spørgsmål: Stillingen er besat! Grunden til at det skal være en kvinde, er at vognmanden/kvinden skal bevæge sig på person følsomme områder, f.eks dame omklædning. Der er tale om en rute på 4 dage, tidsforbruget pr. dag er forskellig alt efter hvilken chauffør der kører ruten, derfor aflønner vi også pr. stk-pris. Den forsikring vi kan tilbyde ligger lige over 4000. årlig, Mht. til den udregning der er lavet , så er det svært at forholde sig til, da det jo er et tænkt scenarie. Men da vi pt. har 38 selvstændige vognmænd tilknyttet, og lige så mange på Sjæland, hvor af en stor del har været hos os i mange år, kan det jo ikke være en så dårlig forretning. Vi kan iøvrigt tilbyde en diesel-pris der ligger ca 1.50 under normal dagspris. Tak for interessen. Kmosen
|
En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn