Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig vogn"kvinde" Vejle/Østjylland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikker indtjening!" Opstart :snarest
Jeg søger en ;kvindelig, selvstændig vognmand,til vedvarende samarbejde.
Er du, eller har du lyst at blive ,selvstændig vognmand, er her en mulighed med stor tryghed!!
Indtjening på omkring 36000-kr. til 38000-kr. p mdr, !, med mulighed for bonus fra 2500 kr. p mdr.
Der er tale om servicekørsel, med udkørsel fra lager ved Vejle.
Fast kundekreds/område som skal serviceres i forsk. frekvens hver uge , 2. uge eller 4 uge.
Minimum krav: høj mellemlang kassebil med lift, hvid, som vi må sætte vores logo på.
Vi har evt. kontakter til køb eller leasning af bilen til fordelagtige priser.

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:32

er det stiling enu fri jeg har en bil med lift til 8 pale mo gerne ringe til mig på tlf 22199306 for få lile snak

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 19:46

Hvorfor kvinde . er køn ikke underordnet.

Indtjeningen er det incl. eller excl. Moms og hvor mange timer er det.Til den pris kan det jo ikke være fuld tid.

Bare nysgerrig

Thomas Bonde

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 22:42

Nu er jeg ikke vognmand, men har undersøgt lidt for at se om jeg skulle kører lidt for andres regning.

PT er jeg gået lidt bort fra det da det er et marked der er voldsomt underbetalt, hvis du skal have en løn til dig selv eller en chauffør på kr. 110 i 164 timer vil ens faste omkostninger se således for indkørsel se således ud:

Løn  24354,00   kr. 110 pr. time / 164timer Tillagt 35% til atp, aud, aes, pension mm
Forsikring 4166,00   Fragt forsikring kr. 50.000/ årlig
Disel 3000,00   200 til 300 liter md.
Afskrivninger/afdrag 4166,67    bil til kr. 200.000 over 4år her efter nul værdi
Vægt afgift 500,00
Regnskab / Revision 1000,00
Diverse 2000,00
Værksted / service 2000,00
Total 41186,67

Alle beløb uden moms. Hvis mine beregninger er forkerte vil jeg gerne korrigeres. Min beregning giver en time pris på kr. 251,25 excl. moms.

Det bedste jeg blev tilbudt for lang og høj Transit med lift var kr. 275,00 + Moms pr. time. Efter min beregning vil det give et overskud pr. time på kr. 23,75 svarende til kr. 3.895 pr. måned ved en normal arbejdsuge. Så skal man hellere ikke kører mere end max 2500 km. pr. md for så skrider disel forbruget.

Kan vi få nogle erfarne fragt folk på banen.

Thomas Bonde

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:44

Man kan diskutere om forsikringen virkelig er så høj og heri tænker jeg på godsets forsikring specielt, idet man kunne tænke sig, at transportudbyder kan have godsets forsikret i en fælles pulje.

Endvidere er det nok klogt at lave en såkaldt dieseltillægs-aftale som reguleres hver uge eller hver måned med en udgangspunkt på prisen ved start af aftalen.

mvh   Geeked

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:30

Hej Alle

Lige for at svare på de forskellige spørgsmål:

Stillingen er besat!

Grunden til at det skal være en kvinde, er at vognmanden/kvinden skal bevæge sig på person følsomme områder, f.eks dame omklædning.

Der er tale om en rute på 4 dage, tidsforbruget pr. dag er forskellig alt efter hvilken chauffør der kører ruten, derfor aflønner vi også pr. stk-pris.

Den forsikring vi kan tilbyde ligger lige over 4000. årlig,

Mht. til den udregning der er lavet , så er det svært at forholde sig til, da det jo er et tænkt scenarie.

Men da vi pt. har 38 selvstændige vognmænd tilknyttet, og lige så mange på Sjæland, hvor af en stor del har været hos os i mange år, kan det jo ikke være en så dårlig forretning.

Vi kan iøvrigt tilbyde en diesel-pris der ligger ca 1.50 under normal dagspris.

Tak for interessen.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:35

Kender muligvis en kvinde som er interesseret - hun kontakter dig snarest :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)